دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

بیست و دومین قهرمانی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 279985
تیم فوتبال بایرن مونیخ شنبه شب با پیروزی یک بر صفر مقابل آینتراخت فرانکفورت موفق شد بیست و دومین عنوان قهرمانی خود را در بوندسلیگا جشن بگیرد. بایرن نخستین تیم تاریخ بوندسلیگاست که در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابتها عنوان قهرمانی را از آن خود می کند.

به گزارش جهان به نقل از مهر، بایرن مونیخ بعد از دو سال سلطه دورتموند بر بوندسلیگا بار دیگر بر بام سطح اول فوتبال آلمان نشست. انتقام باواریایی ها از دورتموند در این فصل بسیار سخت بود به طوری که در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابتها قهرمانی شان را مسجل کردند. بایرن هنوز در جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد در بین تیم های اروپایی شانس بسیار بالایی برای کسب سه جام در این فصل دارد. در ادامه گزارش تصویری خوشحالی بازیکنان و کارد فنی بایرن بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه کومرزبانک شهر فرانکفورت و مسجل شدن قهرمانی آنها در رقابتهای این فصل بوندسلیگا را مشاهده می کنید:

دانته مدافع برزیلی بایرن و شکیری هافبک سوئیسی بایرن نخستین قهرمانی شان را با این تیم در بوندسلیگا تجربه می کنند.

فیلیپ لام کاپیتان بایرن امیدوار است لیگ قهرمانان اروپا را هم در این فصل بالای سر ببرد.

یوپ هاینکس به دو سال سلطه دورتموند در بوندسلیگا پایان داد و بایرن را برای بیست و دومین بار قهرمان بوندسلیگا کرد.

توماس مولر بین تماشاگران بایرن رفته تا خوشحالی اش را با آنها تقسیم کند.

حلقه شادی بازیکنان بایرن مونیخ بعد از پیروزی مقابل آینتراخت و مسجل شدن قهرمانی شان در بوندسلیگا در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابتها.

هواداران بایرن مونیخ که به امید قهرمانی تیمشان در دیدار مقابل آینتراخت از مونیخ به فرانکفورت آمده بودند.

کارل هاینتس رومنیگه (سمت راست) و لولی هوینس (سمت چپ) در ورزشگاه کومرزبانک بازی بایرن را از نزدیک تماشا می کردند و جشن قهرمانی این تیم سهیم بودند.

بازیکنان بایرن تلاش می کنند یوپ هاینکس  را از زمین بلند کرده و روی دستانشان به هوا پرتاب کنند.

هاینکس بعد از 23 سال بار دیگر برای دومین بار بایرن را قهرمان بوندسلیگا کرد، او در نخستین حضورش روی نیمکت باواریایی ها در فصل 90-1989 بایرن را به قهرمانی در بوندسلیگا رسانده بود.

شیرجه بازیکنان بایرن روی چمن ورزشگاه کومرزبانک و خوشحالی آنها به دلیل قهرمانی در بوندسلیگا.

نمایی زیبا از ورزشگاه 48 هزار نفری کومرزبانک فرانکفورت که بایرن مونیخ در آن بیست و دومین قهرمانی اش در بوندسلیگا را جشن گرفت.

بازیکنان بایرن مونیخ مقابل هواداران متعصب خود که برای تشویق تیمشان از مونیخ به فرانکفورت آمده بودند زانو زدند و از آنها تشکر کردند.

فرانک ریبری بلند گوی هواداران بایرن را گرفته و احتمالا قهرمانی این تیم را پشت آن فریاد می زند.

مراحل بلند کرد یوپ هاینکس از روی زمین و پرتاب او به هوا توسط بازیکنان بایرن مونیخ.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *