پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۸
۸۳

اینجا اردوی مختلط دانشجوئی در دانشگاه آزاد+تصاویر

شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 163738
به گزارش پایگاه خبری انصار حزب الله:اردوی مختلط دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دزفول با عنوان گل گشت نوروزی با تدارک ویژه ای از سوی متولیان،برگزار شد.بی حجابی دختران دانشجو ، شوخی های زننده دانشجویان و اجرای زنده موسیقی مبتذل در فضای اختلاط ، بی بندو باری و... از جمله جلوه های ویژه این اردو بود.



این اتفاقات در حالی رخ می دهد که غفلت سنگين متولیان امر در برابر رشد روزافزون بي‌حجابي، بي‌عفتي و گسترش وحشتناک مفاسد اخلاقي و البته همراهي و تسهيل در مسير گسترش آن در بسياري از مواقع (مانند آنچه در تصاير مشاهده مي‌کنيد!) دست دشمن را براي طراحي براندازي نرم و خانه به خانه کاملا باز گذاشته است، تهاجمي که به تعبير مولاي متقيان هر ملتي را ذليل خواهد کرد و تهاجمي که سرباز مهاجم و قربانيان و امکانات و تلفات آن همه و همه، دروني و خودي‌اند! در اين عرصه سهم شما از مقابله با اين تهاجم کشنده چيست؟!

با ديدن اين تصاوير که صرفا گوشه‌هايي محدود از فضاي حاکم بر برخی اردوهای دانشجویی را نمايش مي‌گذارد مي‌توان به کنه مقاله نشريه انگليسي ديلي‌گراف پي برد!
آنجا که براي نابودي جمهوري اسلامي انفجار «بمب سکس» را برتر از هر روش سياسي و نظامي معرفي کرده است! انفجاري خاموش و البته بسيار موثر که صورت‌بندي ديگري از جنگ نرم را به نمايش مي‌گذارد،
https://jahannews.com/vdcfmmdycw6dvea.igiw.html
jahannews.com/vdcfmmdycw6dvea.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نیاز به اردوی دانشگاه آزاد نیست . تشریف بیاورید دانشگاه آزاد ... همین اردو را در داخل ساختمان آی تی ملاحظه نمایید .
Iran, Islamic Republic of
آزادی از نوع شهوات را اینجا ملاحظه نمایید.
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد پول شهریه می گیرد در عوض به بچه ها و جوانان آزادی (بی حیایی) می دهد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اين كاملا تجاوز به حريم شخصي افراد است
اصلا شرعي نيست كه عكس اشخاصي را كه به يك سفر شخصي رفته اند روي اينترنت بگذاريد و درباره اش حرف بزنيد
محمد
منزل شخصی که نیست! محل عمومی است نه خصوصی!
حسین
دوست عزیز
نظرتون چیه تاز شما و همسرتون در حالیکه توی پارک دارید قدم می زنید عکس بگیریم و در فضای مجازی پخش کنیم به بهانه اینکه فضای عمومی هست و دلمون می خواد از شما و خصوصا همسرتون عکس بگیریم. الان حریم شخصی براتون مفهومی پیدا نکرده؟
امین
United States
آخه انسان زن و شوهر رو با دوستای دختر و پسری که هیچ نسبت شرعی باهم ندارن مقایسه میکنی؟
fateme
کاملا موافقم
Latvia
نه ورود بخش بزرگي از باصطلاح دانشجويان دانشگاه آزاد به اين موسسه آموزشي با درس خواندن بود و نه سير مراحل اخذ مدرك آنها با واژه نامانوسي بنام درس خواندن همخواني دارد!
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد مشتری مداری است باید آزادی داشته باشند و تربیت اسلامی در دانشگاه آزاد به ظاهر اسلامی ممنوع است چون اگر شهوات کنترل شود دانشجویان ترک تحصیل می کنند و فرار مغز ها از دانشگاه آزاد صورت می پذیرد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی ننگ آوره

پدران این دختران غیرت دارند؟
Iran, Islamic Republic of
این دوستمون ظاهرا تعریف حریم شخصی وعمومی رو بلد نیستن
اولا اینا به اسم دانشجوی دانشگاه ازاد رفتن
ثانیا در مکان عمومی اند
Iran, Islamic Republic of
دنيا رو چه ديدي اي بسا بخت بعضي ها در چنين اردوهائي باز شود
United States
چیکار مردم دارید؟بابا شما مگه جای خدا نشستید شاید اصلا اینها اقلیت مذهبی هستند.
Iran, Islamic Republic of
این که چیزی نیست تو دانشگاه ... دماوند از این بدتر بود به رییس دانشگاه که وزیر اموزش پرورش زمان ... بود گفتم . بهم گفت متحجر -بهش گفتم یادت رفته یه زمانی تو دانشگاهها بین پسر و دختر ها پرده انداختید زود رنگ عوض کردید؟!
از اين بدترهاشو ديديم اينكه كه خوبشه
چشم آقاي جاسبي روشن!!!!!!!
تو که هنوز نمی دونی رییس دانشگاه آزاد کیه بهتره اظهار نظر هم نکنی.
Iran, Islamic Republic of
تيتر اين خبر را اشتباه زديد:

اينجا اردوي مختلط دانشجويي در دانشگاه آزاد اسلامي
Iran, Islamic Republic of
چیکار به این اردو ها دارید...یه سر بیاین ... مشهد و دانشگاه ... مشهد ببینین که به محیط عمومی چه جایی میگن...شبیه لاس وگاسه
Iran, Islamic Republic of
فقط دانشگاه آزاد این طوریه!!؟؟
برید دانشگاه های .... دولتی؛ ببینید چه خبره!
Iran, Islamic Republic of
اقلیت مذهبی هم که باشند حق قانون شکنی (بد حجابی) ندارند و باید طبق موازین شرعی کشوری که در آن زندگی می کنند در جامعه ظاهر شوند
Iran, Islamic Republic of
وقتي ظرفيت هاي را شديدا بالا مي برند تا از ورشكستگي نجات يابند يعني هر كسي با هر ضريب هوشي به دانشگاه راه پيدا مي كند و بيشتر براي كسب مدرك و.. است .
طالبان علم همان هايي هستند كه در رقابت سخت علمي برنده مي شوند.
طالبان علم اين معظلات را ندارند
بسي تاسف كه اين دسته از افراد كارشناسي مي گيرند در دانشگاه آزاد ارشد و دكترا قبول مي شوند و آونقت خود را در كفه ديگر تزار قرار داده و با يك دانش آموخته دانشگاههاي دولتي مي سنجند

اساتيد بدون گزينش كه حتي نظام كاملا تعليمي را هم عمل نمي كنند چه رسد به اينكه به نظام تعليم وتربيت اعتقادي داشته باشند.

وقتي همه چيز مي شود مقاله

وقتي از فرهنگ در دانشگاه تنها معاونت فرهنگی وجود دارد و چند مجله داشنجويي

وقتي استاد و كارمند گزينش نمي شوند

Iran, Islamic Republic of
درهمين ايام هم يك عده هم با راهيان نور رفته بودند دزفول براي ديدن مناطق جنگي ومحل شهادت جووناي دهه ي 60
Iran, Islamic Republic of
ین ابتذال ها منحصر به دانشگاه آزاد نیست همه دانشگاه ها به این شکل در آمده اند متاسفانه سازمان های دولتی هم اینچنین هستند باور نمی کنید سری به سازمان انرژی اتمی تهران بزنید همین اقسام تحصیل کرده های مفرح مبتذل آنجا هم حضور دارند.
United States
برید تورهای مسافرتی که تحت پوشش سازمان گردشگری صورت میگیره رو هم ببینین. توی خور و بیابانک اصفهان توی کاشان توی یزد
Iran, Islamic Republic of
بیایید با انصاف باشید .توی این تصاویر یه مسئول دانشگاه هم نیست .متاسفانه دانشجویان از طریق فضای مجازی قرار می ذارن و به صورت مختلط به این اردوها می رن و مسئولین دانشگاه هم در جریان نیستن .بهتر است خانواده ها دقت بیشتری بکنن و همچنین پلیس راه هم به ماشین های اینچنین توجه بیشتری بکند و برخورد لازم را انجام دهد
باوجود اینکه اصل خبر و نقدشو قبول دارم ، متاسفانه هم از لحاظ شرعی هم قانونی انتشار عکس ایراد داره.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
برخی از اساتید دانشگاه آزاد که زمانی دانشجوی همین دانشگاه بودند و الان هم در دانشگاه آزاد ... تدریس می کنند ولی خود استاد که مرد هست ابرو بر داشته است . در کلاس درس دانشجوی پسر بغل دانشجوی دختر هست و به هم چسبیده هستند و دارن تربیت از نوع اسلام دانشگاه آزاد یاد می گیرند .
انتظامات این دانشگاه از ترس اینکه مبادا به دانشجو حرفی بزنم اخراج می شوم فقط ساکت پشت میز نشسته است ؛ چون دانشگاه آزاد از هفت دولت آزاده و دوست دارد همه آزادی جنسی داشته باشند . اگر حراستی در دانشگاه آزاد چیزی به دانشجو در مورد رعایت حجاب و حیا حرف بزند توسط مسئولین دانشگاه آزاد کنار گذاشته می شود . ساختمانهای نیمه کاره دانشگاه آزاد به ظاهر اسلامی و در باطن شیطانی برای اهداف شیطانی برخی از دانشجویان در زمان بیکاری می باشد . دانشجویان پسر دانشگاه آزاد پرند در داخل شهر پرند آپارتمان اجاره کرده است و دانشجویان دختر را به بهانه حل پروژه به آنجا می کشاند و فساد راه می اندازد ولی مسئولین دانشگاه آزاد می گویند که مشتری مداری است اگر این دانشجو نباشد حقوق شما را از کجا تامین بکنیم ؟!
Iran, Islamic Republic of
حالا مگه چند نفرند
چرا اینارو تعمیم می دید به همه
Iran, Islamic Republic of
بدبخت پدر و مادرشان فكر مي‌كنن بچه‌هاشون رفتن درس بخونن پرفسور! بشن.
محمد
کسی که بااین وضع میگرده،معلومه توچه خانواده ای بزرگ شده وبرای پدر ومادرش هیچ تعجبی نداره!!!!!!!
از کجا معلوم که این عکس مربوط به اردو می باشد بی خود شلوغ نکنید کار شما فقط همین است اگر راست می گویید همین الان بروید بحرین و جلوی دشمنان اسلام به ایستید
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد! اسلامی!
Iran, Islamic Republic of
شهدا سر از خاك بيرون بياريد ببينيند چگونه حرمت خونتونو نگه داشتن.
Netherlands
فساد اخلاقی جامعه و عادی شدن آن زمینه سازماندهی براندازی از سوی دشمنان ایران است. وقتی اخلاق در بین نباشد دفاع از میهن و ناموس و مملکت چه معنی خواهد داشت؟ برای همین است که غرب و استعمار شدیدا به دنبال ترویج فساد اخلاقی در بین جوانان کشورهای اسلامی است. کسی که فاسد شد نه وطن می شناسد نه خانواده و نه ناموس.
با سلام
بنده از کارمندان بخش فرهنگی یکی از دانشگاههای آزاد اسلامی کشور هستم.این تصاویر دل هر ببننده ی مسلمانی را به درد می آورد. ولی کمی انصاف داشته باشید در دانشگاههای آزاد طبق بخشنامه معاونت فرهنگی هر گونه اردوی مختلط ممنوع اعلام شده و قسمتهای فرهنگی دانشگاه اردوهای تک جنسیتی برگزار می نمایند. شاید این دانشجویان بصورت شخصی و بدون هماهنگی با دانشگاه به این گردش رفته باشند. در ضمن سری به دانشگاههای دولتی و غیر انتفاعی بزنید ، ببنید اردوی های مختلط زیر نظر دانشگاه غوغا میکند.
Iran, Islamic Republic of
مبارکه.البته دانشگاه‏های دولتی هم بد نیست. سری به آنجا هم بزنید بدنیست
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر متولیان فرهنگی روز قیامت باید جواب بدهند که برای تصاحب این پستها چطور از هم سبقت میگیرند ولی وقت کار .... خدایا ما را ببخش اینا بچه های تربیت شده کجا هستند؟
Iran, Islamic Republic of
لااقل روی کودکان وسنین پایین کار فرهنگی رو شروع کنین که اونا دیگه از این بدتر نشن
Iran, Islamic Republic of
سلام بیایید دانشگاه آزاد اهواز را ببینید که مسئولین آن به خواب رفته اند افرادی همچون... و ...
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه ازاد پرسنل خود را به صورت ساعتی و ماهانه قرارداد می زنند تا اگر احساس بکنند حراست و انتظامات کوچک ترین بر خورد با دانشجویان بی حجاب داشتند به جای دانشجویان انتظامات را اخراج بکنند .
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد حتی 8 سال کارمند ساعتی استخدام کرده است و هیچ گونه بیمه هم رد نکرده است . متاسفانه اداره کار هم در جهت اهداف دانشگاه ازاد است و هر کس بخواهد از دانشگاه ازاد به اداره کار شکایت بکند اداره کار از دانشگاه ازاد به خاطر ثروتهای باد اورده حمایت می کند .
Iran, Islamic Republic of
الكي عليه دانشگاه آزاد جوسازي نكنيد كه وضع دولتي ها خيلي بدتره!
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی که واقعا از همه چیز آزاده!!!
آنقدر آزاد که پول موبایل و آرایش زن یکی از فرزندان مسئولینش رو هم پرداخت می کنه!!
شما در این دانشگاه به تمام مقدسات بی احترامی بکن اما به دونفر حق حتی انتقاد را هم نداری یکی اکبر رفسنجانی و دیگری جناب عبدالله جاسبی !!!
Iran, Islamic Republic of
در حيرتم كه معناي غيرت در جامعه مان رنگ باخته.خوبه كه اعتقاد داريم شهدا زنده اند و چقدر تاسف بار كه شهدا مارا مي بينند اما ذره اي حيا نميكنيم
Iran, Islamic Republic of
این دانشگاه آزاد اسلامی سه تا دروغ بزرگ و یک واقعیت تلخ را همیشه همراه خود دارد
1. اسم دانشگاه را یدک می‌کشد
2. کاملا غیر اسلامی است
3. آزادی آن از نوع آزادی بی بندوباری است
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد كلا آزاد هست
Iran, Islamic Republic of
باسلام / با کمی دقت می توان به این نتیجه پی برد که این محفل خانوادگی است و ربطی به اردوهای دانشجویی ندارد/ در برخی تصاویر زن و مرد ی مسن و کودکانی نشان داده شده که تاسفم از نشان دادن این تصاویر از سوی جهان نیوز را برانگیخت/ بهرحال برای جهان نیوز احترام قائلیم اما منصفانه منتقد باشید نه مغرضانه منتقد باشید/ الهی آمین
Iran, Islamic Republic of
بابا اینها آینده سازان مملکتمون هستند چیکارشون دارین از همین حالا دارن خودشونو میسازن تا بعد
Iran, Islamic Republic of
اگر همين اتفاقات در دوره اصلاحات اتفاق مي افتاد قريب به يك ميليون كفن پوش در خيابانها ظاهر مي شدند و فرياد مي زدنند كه اي واويلا كه دين از دست رفت و چه وچه...اما خدا را شكر الان دولت منتظر ظهور سركار است و الحمدلله همه چيز خوب است
ای آقا به کی داری میگی اینا رو تو شهرما هر روز خدا کاروان کاروان دانشجوی مختلط حتی از دانشگاه های ملی میرن اردو تو این شهر کوچیک باستانی اینجوریه چه برسه به شهرهای بزرگ
Iran, Islamic Republic of
حساس نشو
حساس نشو
Iran, Islamic Republic of
هر فرد با غيرتي با ديدن اين صحنه ها ناراحتي اعصاب ميگيره
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اولا : والا ما که بد تر از این ها رو علنی در دانشگاه های دولتی و علمی کاربردی و ... میبینیم .
ثانیا : خداوکیلی آقای دکتر نبود که میگفت ما به مدل مو دختر و پسر هامون کار نداریم ... خوب ما هم به ایشون رای دادیم دیگه....
ثالثا : وقتی با اعتقادات مردم خیلی راحت بازی میشه دیگه اعتقادی برای مردم نمیمونه ... به قول قدیمی ها خانه از پایبست ویران است..
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نباید نوع دانشگاه رو مطرح میکردند، چون من خودم دانشجوی دانشگاه صنعتی شریفم و اردوهایی بدتر از این اردوها برگزار میشه اینجا!!!
حداقل این اردوها بهتر از تجمع در محیطهای بسته مثل پارتی و ... است.
Iran, Islamic Republic of
درود ورحمت خدا بر گردانندگان سایت جهان که در این وانفسا هنوز دغدغه های این چنینی دارند
مطمئنا بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی چنین نیتی نداشتن که اینگونه اعتقادت مذهبی این مملکت اسلامی را به بازی گرفته شود و امروز شاهد آن باشیم و ای کاش مدیریت دانشگاه به این مهم توجه می نمود که کار فرهنگی جز لاینفک آموزش های دانشگاهی است
Latvia
دانشگاه آزاد ضربات مهلك تري بر جامعه ايران وارد كرده است. بي حجابي بر اخلاق و اعتقادات مردم اثر سوء دارد اما توليد بي رويه كاغذ پاره اي بنام مدرك دانشگاهي در اين موسسه بعضا بي كيفيت آموزشي اخلاق، اقتصاد، سياست، فرهنگ ، اعتقادات و حلال و حرام مردم را هدف گرفته و به سمت نابودي سوق مي دهد.
Hong Kong
حرف شما کاملا متین، سوالی دارم 5 مورد از تفریحاتی که یه جوون میتونه در ایران انرژی جوونیشو تخلیه کنه نام ببرید، ما همه قبول میکنیم فرمایش شما رو
Iran, Islamic Republic of
1- کوه
2- استخر
3- بادی بیلدینگ!
4-فول کنتاکت
5-فوتبال گل کوچولو!
6- فوتبال گل بزرگ
7- مسافرت
8...


حجاب مصونیت است محدودیت نیست..
Iran, Islamic Republic of
ای زن! به تو از فاطمه(س) اینگونه خطاب است:

ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اون کاربری که گفته بود در دانشگاه ارشاد دماوند که رئیسش وزیر اموزش پرورش دولت آقای رفسنجانی بوده وضع خیلی خراب تر هست باید بگم آخه چرا الکی و بی خود جو رو متشنج می کنید... من دانشجو اون دانشگاه هستم... این دانشگاه سالهاست که تفکیک جنسیتی کرده و پسر و دختر جدا از هم تحصیل می کنند. واحد پسران دماوند هست و واحد دختران تهران... الکی پشت مردم حرف نزنید و تهمت هم نزنید... روز پاسخی هم وجود داره
United States
برید دانشگاههای دولتی رو ببینین بعد خبر رو منعکس کنید
Iran, Islamic Republic of
این دانشگاه، دانشگاه آزاد ایرانی است!!!
United Arab Emirates
به غضنفر گفتند يك جمله بساز كه در آن سه دروغ باشد. گفت : دانشگاه آزاد اسلامي!
Iran, Islamic Republic of
من خودم دانشجوی این دانشگاه هستم حالا نمیخام از دانشگاه دفاع کنم میخام اینو بگم درسته دانشگاه دزفوله ولی بیش از 50درصد این دانشگاه را بچه های غیر بومی تشکیل میدهند پس همه چی را بنام دزفول ثبت نکنید
Iran, Islamic Republic of
اگه این اردو رو یکی از دانشگاه های دولتی می ذاشت که هیچ کس جرات نداشت اعتراض کنه!!!!
Turkey
دانشگاه خیلی آزاد و کمی اسلامی ( :
United States
یعنی چون دانشگاه آزاده اردوهاش اینجوریه؟!!!
مگه با بقیه ی دانشگاه ها چه فرقی می کنه؟
به طرف می گن 3 تا دروغ بگو:
میگه " دانشگاه آزاد اسلامی "

نه دانشگاه
نه آزاده (از آزاد هم اونورترن! ... )
نه اسلامیه
Netherlands
ما ایرانی ها خیلی جالب هستیم و همه چیز با معیارهای تنگ و تعصب خود می بینیم . در بیشتر اظهار نظرها می بینیم که رگ غیرت برادران به جوش امده است و بعضی ها هم که حکم زندان و اعدام و... داده اند .حالا این را مقایسه کنید با گذاشتن دو بیمار فقیر کنار خیابان
برادران ما هنوز خیلی عقیبیم
Iran, Islamic Republic of
يه جوري ميگين دانشگاه آزاد كه انگار دانشگاهه منافقينه و هيچي بچه ولايتي توش پيدا نميشه ، خرابي تو همه جا هست ولي نميدونم چرا به دانشگاه آزاد گير ميدين ، خيلي از همين دانشگاه آزادا هم رتبه ي علمي و هم رتبه ي معنويشون از خيلي دانشگاههاي دولتي بالاتره ...
لبيك يا خامنه اي
Iran, Islamic Republic of
مگه نمیگید به انسان اختیار داده شده ، پس به شما چه فضولید .
Iran, Islamic Republic of
ما فضول نیستیم ولی اختیار به معنای تعدی به حق دیگران نیست
و اگر کمی سواد دینی داشتید می دونستید که بحث اختیار اینجا مطرح نیست همچنین کسی حق نداره جامعه رو با خودخواهی های خودش خراب کنه و بعد دم از اختیار بزنه
اختیارتونو در محافل خصوصی خودتون و در غیر جامعه مسلمین حروم کنید لطفا
Latvia
واقعا چه دنيا و روزگار عجيبي شده ؟يكي ميلياردها اختلاس ميكند. پول بيت المال را بالا مي كشد حتي نوشتن اسم اون جرم است چه برسد عكسش را چاپ كنند. بگفته خود روزنامه 3 هزار آقازاده خارج از كشور در بلاد كفر در جامعه بي حجاب ها هستند اشكال ندارد ولي در روزنامه جمهوري عكس افرادي بجرم بد حجابي (نه بي حجابي ) كه البته قصد من دفاع از اعمال آنها نيست چاپ مي شود ؟؟؟؟
واقعا که راست میگن در کشور ما سنگها بسته و سگها آزادند!
A-F
اینجا دانشگاه آزاد از اسلام است نه دانشگاه آزاد اسلامی -بعدا میگید چرا بچه هامون دروغگو میشن
Romania
دانشگاه ازاد پاشو هر جا گذاشت ابادی به بار اورد!
من نمی دانم چه تفکری در این دانشگاه جریان دارد که حتی محجبه هاشم کشف حجاب می کنند اسم اسلامی را برداند خودشان راهم گول نزنند این تفکر توسط اساتید وزیران و تمام پول بگیران ان هدایت شده دارد وارد مخ دانشجوهاش می شه وگرنه دانشگاه ازاد که تولید علم نداره فقط مدرک می ده دانشگاه مد و ازادی جنسی است یک نگاه به روابط ازادشان حتی با وجود متهل بودن یا امار طلاقشان بندازید در هر صورت نمی گم همشان این طورند
نسرین
والا تنها جایی که به حجاب و عفاف و رابطه بین دخترا و پسرا گیر میده دانشگاه آزاده..اونم واحد کرج
محمد
دمشون گرم خوب کاری میکنن
شرف
والدین مواظب فرزندانتون باشید.حتی اگر دانشگاه باشد.بسیار وضع خطر ناکه.اموزش علنی کنید جدی بگیرید تو خانواده حیا رو کنار بزار و توضیح کامل دهید
واقعا این جماعت دانشجو هستن ؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر مسببان اصلی
Iran, Islamic Republic of
....