جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲۷
۱۷

نمایندگان محترم! قبل از دادن رأی اعتماد این عکس‌ها را ببینید +فیلم

يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 305389
در دلسوزی و درک نمایندگان محترم از شرایط کشور و منطقه و جهان شکی نیست و امیدوار هستم بدون درنظر گرفتن هر مصلحت اندیشی وزرای صالح را انتخاب نمایند.
به گزارش جهان، عماریون به نقل از یک وبلاگ نوشت:

در دلسوزی و درک نمایندگان محترم از شرایط کشور و منطقه و جهان شکی نیست و امیدوار هستم بدون درنظر گرفتن هر مصلحت اندیشی وزرای صالح را انتخاب نمایند ، در ادامه تصاویری را باهم مرور می کنیم...
پیشاپیش از همگی عذرخواهی می کنم که در این روزهای عید، زمانه‌ی سیاه را یادآور می شوم که باعث خسارات بزرگی به کشور و مردم ما شد...

فیلم زیر اوج وقاحت و شرارت قومی است که حرمت هیچ چیز را نگه نداشتند، مسئولین بزرگوار و سروران تصمیم گیر،خواهش می کنم تمامی کسانی که فتنه را همراهی کردند ،حتی با سکوت و چشم و ابرو آمدن میز اول نظام ننشانید،ما نمی گوییم کسی حق زندگی ندارد و در این جایگاه نیستیم ولی انتظار نداریم آنها را بر ما حاکم کنید؛ خواهش می کنم!

https://jahannews.com/vdcfctdm1w6dxma.igiw.html
jahannews.com/vdcfctdm1w6dxma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م.ص
وزیران پیشنهادی :
شما اگر حتی وزیر هم بشید وزیر جمهوری اسلامی هستید و اگر خدای ناکرده بلائی سر انقلاب بیاد اول سر شما بالای دار است مگر اینکه مثل سروش و گنجی و کدیور و اشکوری و مهاجرانی و و و و ..... توبه کنید و دست از دینتان بکشید و در آغوش آتشین و شیطانی صهیونیسم جهانی قرار بگیرید .
امید
اگر قراره این وزراء ،که مسئله دارند رای اعتماد از مجلس بگیرند باید در پیشگاه نمایندگان ملت سوگند بخورند که دیگر با فتنه گران هیچ سر وسری ندارند و مدافع ولایت ونظام جمهوری اسلامی ایران هستند در غیر اینصورت رای اعتماد دادن به آنها کاری اشتباه است و طبعات بدی بهمراه خواهد داشت لازم است نمایندگان مجلس بدانند ملت شجاع ایران در قبال اهمال کاری ،سکوت نخواهند کرد و مانند گذشته سهل انگاریهای مجلس را قاطع جواب خواهند داد.
ای خدا، خودت تقاص شهدامونو بگير
شهداي فتنه 88 مثل امامشون حسين (ع) مظلوم شهيد شدند
لعنت خدا بر فتنه گران و سران فتنه. لعنت خدا بر ساكتين فتنه
جهانبخش
أخوی ،داداش عزیز، مگر قحط الرجال است، چرا باید نماینده من و شما به اینها رای اعتماد بدهند،خداوند نگذرد از هر نماینده ای که غیر مسئولانه عمل کند.چرا نباید از اوّل بنای کار محکم باشد. که ما بعداً غصه بخوریم و پشیمان اقداماتی که از همین ألان معلوم است انجام میدهند باشیم؟
انقدر دروغ براشون راحته که سوگند خوردن راحت تر
مگه موسوی نگفت به ولایت و قانون پابنده؟ بود؟
شما چطور سوگند کسانی را می تونید قبول کنید که به عزاداران امام حسین (ع) حمله می کنند مسجد آتش می زنند و ... اینها اساسا جایگاهی در نظام ما ندارند که سوگند بخورند یا نخورند.
با دیدن این عکسها یاد تروریستهای سوریه افتادم
عکس مامورایی که مردم را می زدند هم می ذاشتید بد نبود !
اونم از گناه فتنه گران که با عدم تمکین به قانون شروع کننده بلبشو و نارامی بودن کم نمی کنه.
ببخشید کسانی که چادر از سر خانم های محجبه میکشدند امنیت جامعه را به خطر انداخته بودند پاره آجر بر سر سینه زنان حسینی پرت میکردند و.... را باید نوازش کرد و جایزه داد اگر یک صدم کارهایی که این وحشیان کردند در کشورهای غربی کسی مرتکب میشد اصلا زنده نمیگذاشتندش
مهدی باقری
Iran, Islamic Republic of
مردم را نمی زدند. فتنه گران وحشی و قاتل رو می زدند که 8 تا بسیجی را کشتند.
توی این مملکت 8 تا جوان محافظ و موافق این مملکت کشته شده و کسی نگفت باقالیت به چند؟
نظام مظلوم، مردم مظلوم
لعنت خدا بر قاتلین ابی عبدالله (ع) و آنها که از ایشان تبعیت کردند و انها که به کار ایشان راضی بودند و لعنت خدا بر عامل فتنه و همسرش و فرزندانش.
Iran, Islamic Republic of
آقا مهدي عزيز چرا ما بايد اينقدر جو گير دسته بنديهاي سياسي بشيم و پاي خدا و پيغمبر و معصومين را هم خداي نكرده با تفسير بنفع سليقه خودمون وسط بياريم و از اونا هزينه كنيم؟
اين خيلي زشته و معصيت داره، بخدا حق الناسه و در محكمه الهي بايد جوابگوي اين لعنتهايي كه در ملا عام ميكنيم، باشيم.
اگر نگاهمونو يه كم بالاتر ببريم، ميبينيم اين دعواها در وسعت تاريخ اونقدر ريز و ناچيزه كه مايه گذاشتن از مقدسات ، واسش اصلا و اصلا نمي ارزه. ومن الله التوفيق
نسرین
Iran, Islamic Republic of
ما که این صحنه ها رو یادمون نمیره خداکنه تصمیم گیران هم یادشون نره.
ملت تعجب نکنید در کابینه دولت یازدهم کسانی که از فتنه گران حمایت نمودند را به وفور مشاهده خواهید نمود روحانی به ظاهر می گفت از وزرای دولت نهم و دهم هم استفاده خواهد نمود ولی هر چه می بینیم همه یا از دولت هاشمی هستند و یا از دولت خاتمی. به اصطلاح کنونی مدرسه پیرمردها نه وزرای کابینه یازدهم
باران
هر دولتی بیاد بار انتقادها هست شاید مشکل از خود نماینده هاست یکی نیست این نماینده ها رو زیرسوال ببره؟
الیاس
اگر قرار بود کابینه را اصولگرایان تشکیل دهند چه نیازی به انتخابات بود ؟
اصول گرا نباشند ولی وطن فروش و آرمان فروش هم نباشند. پا روی خون شهدا نگذارند. به اسم لج و لجبازی و سر یک فریب بزرگ حرمت سید الشهدا (ع) رو نشکنند. کشور قانون دارد. خودشان را فراتر از قانون نبینند.