سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۹
۸

عکسی زیبا از امام

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 347554
مدرسه‌های علمی و دینی و تمام مدارسی که در آن تحصیل می‌شود، چه تحصیلات علوم دینی باشد یا تحصیلات دیگر، در رأس برنامه‌هایشان در این جمهوری اسلامی باید این معنا باشد که مهذَّب باشند، قبل از اینکه عالِم هستند... باید توجه کنند که معلمانی که در مدارس هستند و کسانی که در این مدارس تبلیغ می‌کنند یا صحبت می‌کنند اشخاصی باشند که صد در صد اسلامی و معتقد به احکام اسلام و عقاید اسلامی باشند، که کسانی که پیش آنها تربیت می‌شود تربیتهای اسلامی با تهذیبهای اسلامی باشد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000347/nf00347554-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
السلام علیک یا روح اله
محمد
شادی روح مقدس حضرت امام خمینی ره صلوات
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
یادش بخیر عکس مربوط به دبستانی است که در آن درس می خواندم. دبستان فیض در محله چهارمردان قم.
دلم تنگ شد براي امام ره،دلم براي كلام شيوايش تنگ شد براي مهرباني هايش تنگ شد ،اي كاش صدا و سيما از صحبتهاي حضرت امام كه در آرشيو هست بيشتر استفاده و پخش كند باشنيدن لحن دلنشينش آرامش سراسر وجودم رامي گيرد.
امید
بوی گل راازچه جوئیم ازگلاب... مقام معظم رهبری خلاصه وجود امام ره است بخداهروقت سخنان ایشان رامی شنوم آبی برقلب آتش گرفته ازنامردمی های بعضی ها !! ریخته می شود وآرام می گیرم .اگرمی خواهیم امام ازماخشنود باشد برای ولایت فقیه حاضرکه مقتدرمظلوم هستند دعاکنیم تاظهورحضرت یارخامنه ای عزیزمان رابرایمان به سلامت وموفقیت حفظ نماید .الهی آمین
هزاران هزار درود بر بزرگ مرد ایران
حسین
صل الله علیک یا روح الله ایها العبد الصالح المطیع لله ولرسوله ولائمت المسلمین علیهم السلام