شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۳

پاسخ مثبت رهبرانقلاب به قاری جوان

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 300309
یک قاری جوان کرمانشاهی با اشاره به اینکه از رهبر معظم انقلاب یک درخواست شخصی داشته، عنوان کرد: از حضرت آقا خواهش کردم که بتوانم ایشان را دوباره زیارت کنم که ایشان با این موضوع موافقت کردند.
به گزارش جهان، سجاد پروینی‌نژاد از قاریان جوان استان کرمانشاه است که در مراسم تلاوت کلام‌الله مجید، مفتخر به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید در روز نخست ماه مبارک رمضان در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شد.

پروینی‌نژاد در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: هر سال قاریان و جامعه قرآنی روز اول ماه مبارک رمضان با مقام معظم رهبری دیدار دارند.

وی با ابراز خوشحالی از اینکه توانسته در محضر رهبر معظم انقلاب آیاتی چند از کلام‌الله مجید را قرائت کند، افزود: در دیدار با مقام معظم رهبری، هشت نفر قرائت قرآن انجام دادند که من افتخار داشتم یکی از آن هشت نفر باشم.


این قاری جوان کرمانشاهی تاکید کرد: برنامه‌ریزی کردم لحظه‌ای که آقا را زیارت می‌کنم چه بگویم، اما وقتی خدمت ایشان رسیدم از خوشحالی و هیجان همه چیز از یادم رفت.

وی با بیان اینکه مفتخر شدم ابراز ارادت و سلام دوستان و خانواده‌ام را به ایشان منتقل کنم، تصریح کرد: از حضرت آقا خواهش کردم لطف کنند و یک راهنمایی بفرمایند که ایشان فرمودند همین راهی که در پیش گرفته‌ای خوب است و همین راه را ادامه بده.

این قاری جوان کرمانشاهی با اشاره به اینکه از رهبر معظم انقلاب یک درخواست شخصی داشته، عنوان کرد: از حضرت آقا خواهش کردم که بتوانم ایشان را دوباره زیارت کنم که ایشان با این موضوع موافقت کردند.


وی اعلام کرد: در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال ۹۰ نیز مفتخر به قرائت قرآن کریم در محضر رهبر معظم انقلاب شدم.

پروینی با اشاره به اینکه آرزوی هر قاری این است این افتخار نصیبش شود، بیان داشت: قرائت قرآن را از ۱۵ سالگی به‌صورت حرفه‌ای شروع کردم و در واقع ۶ سال است که این کار را ادامه می‌دهم.

این قاری جوان کرمانشاهی گفت: در مسابقات اوقاف کشوری در رده زیر ۱۶ سال در سال ۸۷ رتبه دوم را کسب کردم و سال گذشته نماینده جمهوری اسلامی ایران در حج تمتع بودم.

وی با تقدیر از اساتید خود، محمد رشیدی و بهرام بهرامی، ابراز داشت: غایت قرائت قرآن این است که با خواندن قرآن کریم، روی دیگران تاثیر بگذاری و به‌عنوان سفیر، مبلغ قرآن در جامعه باشی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *