سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۳

کنفرانس خبری ظریف و اشتون

شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 370997
کنفرانس خبری ظریف و اشتون در وین برای اعلام توافق بر سر تمدید مذاکرات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به کوری بدخواهان به نتیجه میرسند
بهنام
امیدوارم این نتیجه ای که شما فرمودید تمام منافع این مملکت رو در نظر بگیره نه این که با از یاد بردن حقوق ما یه توافق به درد نخور امضا بشه.و گرنه به توافق رسیدن که هنر نیست. مهم اینه که به توافق خوب برسن.
در ضمن فکر نکن اگه به یه توافق خوب ( که تمام منافع ما رو تامین کنه ) برسن امثال ما ناراحت میشیم. ولی با شناختی که از طرف مقابل (آمریکا و متحدانش)داریم هرگز حاضر نمیشن زیر بار توافقی برن که به نفع ایران باشه. اینو میشه از حرف های جناب دکتر ظریف و عراقچی هم متوجه شد.
لذا به مسئولین تذکر میدیم که زیر بار هر توافقی نرن و توافق ننگین امضا نکنن. در واقع امثال بنده از گروه مذاکره کننده توقع داریم یا یه توافق خوب رو امضا کنن و یا اگر شرایط توافق نامه با منافع مملکت در تضاد بود با شجاعت کامل اون رو نپذیرن و اینرو نقطه ضعف تلقی نکنن. اگر یکی از این دو مورد که گفتم اتفاق بیافته ما به آقای ظریف و گروهشون افتخار میکنیم وگرنه براشون متاسف خواهیم بود.
Portugal
... آقای ظریف ... اعتتماد به نفس و تخصص ایشان ... که تو ایران کم پیدا میشه