جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۲۹

اهتزار پرچم آمریکا مقابل هتل هما

يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 419505
اهتزار پرچم آمریکا مقابل هتل همای شیراز.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمود
Iran, Islamic Republic of
این کار از هیچ کس و به هیچ عنوان قابل قبول نیست
علی اصغر
درود بر امریکا
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
مرگ بر خائن
دمت گرم
مرگ بر بهاییان وهابی
بهاییان وهابی دیگه از کجا اوردی ؟اقا مردم امریکا رو دوسدارن نکنه دوسداشتن جرمه ؟؟؟ والا امریکاییا خیلی بامرام تر و مرد تر از این عربا و عربستا هستن که شما خودتونو بهشون میچسبونید
بهایی که وهابی نمبشود..خخخخ
گویا جنایات این یانکی های گاو چرون بی تاریخ را فراموش کردی؟!!!!!
عیب نداره! وقتی مقام اول کشورمیگه اوبامای با ادب(البته ایشون اینقدر ظلم رو فراموش کرده اند نسبت به ملت ایران) از این بنجول ها هم حرجی نیست!!!
مرگ بر امریکای جنایتکار
بوطری ساز
امثال شما دوستان غرب زده هستین
که این مووزدوران همیشگ مدعی هستن
حالا یعنی چی اگه قانونی نصب شده که اشکالی نداره.
کدوم قانون؟! قانون نصب پرچ آمریکا مقابل هتل ها؟!
ضمن اینکه قانون بد رو باید عوض کرد.
اصلا قانونی در مورد نصب یا عدم نصب پرچم برای جلب سیاح وجود نداره.خوب حتما مهمان آمریکایی زیاد داره که پرچم آمریکا رو نصب کرده.ایرادی هم نداره.ما با ملت آمریکا که دشمن نیستیم.پرچم هم علامتی نمادین از ملت آمریکا هم میتواند باشد.
آخه جهان نیوز جان؛ نوشتن کامنت نوکری واسه شیطان بزرگ آمریکا چه فایده ای داره؟!
ما میدونیم بعضیا نوکری رو دوست دارن. نوکر آمریکا باشن و آمریکا از تو حلق خودش، یه لقمه جویده شده بذاره دهنشون. اینا با واژه "غرور" و "عزت" بیگانه هستن و بیشتر، زندگی رو از دیگران گدایی میکنن.
واي خدا حواسم نبود مثبت دادم. مرگ بر آمريكا
نقطه سر خط
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکا
ایمان اسدلله پور
مرگ بر متحجر. درود بر امریکا و ایران
Finland
حق و باطل باهم نمیشود
کدام باطل عزیزم.۳۰۰ ملیون آدم که خیلیهاشون از متفکرین عالم هستند و فعلا تمام کشورهای مهم قبولشون دارند نمیتوانند باطل باشند.
خاک بر سر اجنبی پرست
مر گ بر امریکا و ایادی و مزدورانش!
خوب که چی چرا جو سازی میکنی چرا پرچم انگلیسو نمیگیییییییییییییییییییی
چرا نمیگی برای چی این پرچم هرو زدن
خیلی بد خبر رسانی میکنی
قراره دور بعدی مذاکرات هسته ای تو هتل هما برگزار بشه؟!
درود
مرگ
چرا همه اش از مرگ دم میزنید.مگر داعش هستید؟
سلام چشم دولت تدبیر وامید روشن
حسين
Iran, Islamic Republic of
عزيزان پرچم امريكا نماد ظلم، تجاوز، كودتا، فساد اخلاقي و... است. مانند پرچم رژيم صهيونيستي با اين كه بر روي آن ستاره داوود است و از طرف ديگر ما و هر انسان آزاده اي مي گويد مرگ بر اسراييل با اين كه اسراييل لقب حضرت يعقوب است ولي چون به نماد آدمكشي و وحشيگري و اشغالگري و بچه كشي و... تبديل شده لذا ما از اين بابت بدون دغذغه و ناراحتي مي گوييم مرگ بر اسراييل. به همين دلايل هم مي گوييم مرگ بر امريكا چون باعث كودتاي 28 مرداد شد. چون يك سلسله فاسد و محمد رضا پهلوي را بر ملت تحميل كرد. چون در برابر انقلاب اسلامي مردم ايستاد و چون از ابتداي انقلاب ملت ايران را به خاطر استقلال طلبي و... تحريم كرد و چون شاه را با آن همه جنايتش پناه داد و چون صدام را تحريك كرد تا به ايران حمله كند و آن هم جوان نوراني را از ملت گرفت و آن همه خسارت وارد كرد. چون با آواكس هايش موقعيت نيرو هاي ايراني را مو به مو به صدام گزارش مي داد و چون هواپيماي مسافر بري ما را با بيش از سيصد نفر زن و بچه و... با موشك زد و همه را كشت و چون به خباثت هاي خودش همچنان عليه ملت ايران ادامه مي دهد چون با اصل انقلابشان و استقلالشان مخالف است. بنابر اين هر آزاده اي چه ايراني و چه غير ايراني مي گويد مرگ بر امريكا و مرگ بر امريكا و نمي تواند با او دست دهد چون دست دادن با گرگ است و نمي تواند بر او درود بفرستد چون بر جنايت كاران و.. درود فرستاده است و... واين خيلي عجيب است كه افرادي دشمن قسم خورده خود را دوست داشته باشند! مگر آن كه از سوابق دشمني او بي اطلاع باشند يا خود نيز دشمن باشند.
Iran, Islamic Republic of
آرزو یی دست نیفتنی بردل وطن فروشان بی دین
Iran, Islamic Republic of
روزی پرچم حق و حقیقت در کاخ سفید به اهتزاز در خواهد آمد
Iran, Islamic Republic of
اگر تبری و تولی را بیاد آوریم یا "انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم" را بیاد آوریم هیچ وقت پرچم دشمنان را که خون جوانان و زنان و مردان و حتی کودکان مسلمان و ایرانی از دستشان می چکد را نصب نمی کردیم و بر آن نیز درود نمی فرستادیم!

آه و صد آه که برخی چه زود فراموش میکنند عزیزان غیر قابل فراموشی را!!!!