شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۹
۸
چادر سه نقطه دارد...

فرق است بین پوشیدگی و پوسیدگی!

شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 456667


   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جالب نیست چرا خوب بلد نیستیم از حجاب دفاع کنیم.
چرا در تئاترها و فیلم های کشورمان حجاب هر روز آب می رود؟
Iran, Islamic Republic of
برای این که امروز تمام قوای شیطانی برای زمین زدن حیا و عفت و حجاب به میدان آمده. به هرحال این طور هم نیست که از بدتر شدن وضع حجاب فقط جامعه متدین آسیب ببینه، بلکه نهایت آسیب دیدن جامعه متدین، آلوده شدن ظواهرش به گناه است. اما میلیون ها برابر خسارت برای کسانی است که عمق باطنشون با بی بی حیایی عجین میشه و اونها رو با سرعت پرشتابی تا قعر ظلمتهایی نفسانی فرو میبره. به هرحال اینها چه اعتقاد به عالم نفس و باطن و برزخ و قیامت و قبر داشته باشند یا نداشته باشند، سرنوشت سیاه محتومی در پیش دارند و رذالت های امروز آنها بیش از آن که باعث آسیب به دیگران شود، خودشان را در عمق نکبت فرو خواهد برد و این سیر قهقهرایی امروز به خوبی قابل مشاهده است!
عادل
Germany
کار بسیار زیبایی است ، دست شان درد نکنه .. اما ..
ما همیشه فقط نصف مشکل را می بینیم و به آن نصف دیگر توجه نداریم و این یک خطای فاحش است.
جامعه بشری متشکل از مرد و زن است و نه فقط زن !
اسلام اگر برای زن حجاب را تجویز کرده برای جنس مرد امور و دستوراتی نیز تجویز کرده است که تبلیغات اسلامی یا آنها را نمی شناسند و یا از دستور تبلیغاتی خود حذف کردند.
اگر جامعه ای منحط شد قطعا هر دو جنس در انحطاط آن نقشی برابر داشتند و اگر متعالی شد باز هر دو جنس نقش برابر داشتند.
این روش که در تبلیغات فقط به زن پرداخته میشود دلائل تاریخی دارد که اساس آن به تاثیرات جاهلیت عرب برمیگردد که اسلام به مبارزه با آن برخاسته است.
محمد
متاسفانه دشمن عفت وغیرت را با هم نشانه رفته
کاش اینها به جای بازی با کلمات و نقطه بازی استعدادشان را در مسیرهای بهتری به کار می گرفتند.
k
سلام هدفت خیرخواهیه می ذونم ولی بدون بی سلیقگی نکنی خیلی مانتویی ها هم مثل چادر به سر ها باحیا و مومن و پوشیده هستند نه پوسیده
کام
من که نفهمیدم یعنی چه..!!!