پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۹

تصویری/ سبزها در راهپیمایی 13 آبان تهران

چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 74083
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انصافا از ظاهرشون هم پیداست که چقدر متعهد . دلسوز کشور هستند. شک نداریم که نگرانی اینها صرفا بخاطر مشکلات کشور است نه هیچ چیز دیگر!!! و همچنین اصلا شک نداریم که از بی بی سی و VOA و ... خط نمیگیرند. چون این عده عشق به وطن دارند و میدانند که رسانه های غربی ، چشم دیدن موفقیت و اعتلای ایران و ایرانی را ندارند. ضمنا دغدغه اینها مسائل اعتقادی و دینی است. به همین دلیل است که سخت پیگیر یافتن یک مرجع تقلید بزررررگ برای حل و فصل معضلات فرهنگی و معنوی این مملکت هستند.
Iran, Islamic Republic of
سايت نامحترم جهان براي شما متاسفم.تصوير تعدادي از هموطنان ايراني را در سايت گذاشتي و آنهار را اغتشاش گران سبز ناميدي؟آيا حتي رسانه هاي آمريكائي هم اينچنين به بخشي از مردم كشورشان حتي در حد اقليت محض توهين مي كند؟شما با اين اقدامات فقط بذر كينه ونفرت را در دل اين جوانان سبز مي كاريد. ناخواسته در جهت تضعيف نظام حركت مي كنيد.به شما تبريك مي گويم.
Iran, Islamic Republic of
میگم شما هم اگر حرف نزنید سنگین تر ه ها......
United States
اگر تظاهراتشون مختلط نبود جمعیتشون شاید به صفر می رسید!
Iran, Islamic Republic of
واقعا شما از خودتون خجالت نمی کشید که با باتوم و گاز اشک آور میرید به استقبال این جنبش سبزی که نشون دادی؟؟؟؟ وای بر ما و بر شما که ترستون از ایناس. وای بر ما که اینقدر شما رو گنده فرض کردیم و وای بر شما که اینقدر ما رو ضعیف فرض می کنید. به عکاس هیز و خوش سلیقتون بگید اون وقتی که یه مشت وحشی با چوب و چماق و تیر هوایی ده نفره به جون یکی از همینا می افتند چشماش کجا می چرخیده؟؟؟ خاک بر سر ما و شما که اسممون ایرانیه و هموطن. میدونم اونقدر فهمیده نیستید که این نظر و بگذارید.ولی حداقل خودتون بخونید و خجالت بکشید. به یاد روزی باشید که یکی از اینا خواهر و مادر خودتون باشه.اونوقت ببینید ارزششو داره که آدم بخاطر بازی قدرت چند نفر هموطن فروشی کنه؟؟؟؟؟؟؟ لعنت به هر دو طرف.....که نمیخوان و نمیذارن این مردم زندگیشونو بکنند.
Iran, Islamic Republic of
چرا شعارهايشان را به انگليسي نوشتن؟!
اينجوري ارباباشون بهتر متوجه مي شن اينا همون حرف اونارو نشخوار كردن و مواجبشونم به موقع مي رسه.
چه جمعيت ميليونيي هستنا؟!
چهارصد پونصد ميليون نفري مي شن ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
کی سایت جهان گفته اغتشاشگران سبز؟ نوشته سبزها در راهپیمایی 13 ابان تهران.
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق واقعا که خيلي بی شمارند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سبز بودن ایرادی نداره اما پشت این پرچم سبز تفکر خوبی قرار نگرفته
Iran, Islamic Republic of
ما که ارتباط 4 عکس اول را با سبزها نفهمیدیم.این عکسها در هر زمان وهر مکانی می توانسته گرفته شده باشد.
Iran, Islamic Republic of
اینها مردم ایران زمی هستند. بدانید که اعتقادات مذهبی آنها آنقدر قوی است که به این مسائلی که شما انگشت می کذلرید توجه نمی کنند. شما هدفتان از گذاشتن این عکسها این است که می خواهید بگویید حجاب ندارند و لا ابالی هستند .آیا اینها جزو همان جماعت چهل ملیونی نبودند که رای دادند و پزش را می دهید . به شعور مردم توهین نکنید. آیا در جریاناتد و راهپیماییهای سال 57 همین قشر از مردم در تظاهراتها نبودند . کجا امام آنها را از خود راند و طور دیگری نگاه کرد . مشکل مردم با شما در نوع نگاهی است که به آنها دارید. همه ما فرزندان ایرانیم و این آب و خاک.
Iran, Islamic Republic of
بهترین شعار که جواب اینها بود را مردم گفتند:
مزدور انگلیسی
برو ببین بی بی سی

ای مزدور آمریکا
برو ببین وی او آ

اون کسی که به فرمان شبکه های جاسوسی انگلیس و آمریکا به میدون میاد اصلا ایرانی نیست. یک خائن نامرد است...
این نظر را لطفا حذف نکنید درددل خیلیهاست
Iran, Islamic Republic of
اونایی که روشون رو پوشوندن جنبش سبز نیستنا. آنفولانزا دارن از نوع A
Iran, Islamic Republic of
شما تقصیر ندارید. هر چی ببینید و بشنوید که به شما رو نفی می کنه، از اون برداشتی رو می کنید که خودتون می خواهید. کجای این نوشته اغتشاشگر! چقدر مظلوم نمایی! شما مثل اینکه عقده حقارت دارید! باید قبل از وارد شدن به سیاست اول خودتونو به روان پزشک نشون بدین! و واقعا با صداقت عنوان کنید که نمی توانید که"حقیقت" را ببینید، اعتراف کنید. ما هم برای شفای شما برای برون رفت از این "توهم بزرگ" صمیمانه دعا می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
ماتا به آخرمبارزه میکنیم ،برایمان هدف مهم است نه برداشتهای دیگران ووصله هایی که می چسبانند .این تکنیکها دیگر دمده شده است .به فکرموانع بازدارنده دیگری باشند .
Iran, Islamic Republic of
"سايت نامحترم جهان براي شما متاسفم.تصوير تعدادي از هموطنان ايراني را در سايت گذاشتي و آنهار را اغتشاش گران سبز ناميدي؟"

این نظر رو خوندم یاد اخراجیهای 1 افتادم، اونجایی که بعد از نصیحت طرف می گفت "دزد خودتی"

این دوستان هم هرجا نام سبز بیاید می گویند چرا به ما اغتشاشگر می گویید!

ظاهرا با مشاهده تصاویز خود به خود به این نتیجه رسیده اند که اغتشاشگر هستند.
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا از تعداد مخالفان می نویسید. من که یک استاد دانشگاه هستم در کلاسهای خودم تعداد موافقان شما در هر کلاس چهل نفری بیشتر از دو نفر نیست. بنابراین خیلیها از ترس نمی آیند. و نیازی به آمدن احساس نمی کنند. ولی همین تعداد که با وجود شرایط غیر قابل توصیف وحشی گریهای لباس شخصی ها می آیند را باید دستشان را بوسید. لب کلام من این است که شرایط حضور خودتان که بیشترین منافع را برایتان در پی دارد و حضور مخالفانتان که حضورشان برابر است با از دست دادن حداقل های زندگی شان و حتی جانشان را نیز در نظر بگیرید تا قضاوت منصفانه تری داشته باشید.
Iran, Islamic Republic of
اراجيف نوشتي خفن دادش.مهم حضور سبزيها بود كه ميليوني بود توبرو پولتو بگير بسيجي...
Iran, Islamic Republic of
عکسهای جالبی بود دست شما درد نکنه اما در مورد جواب ان استاد دانشگاه :ادم فقط نباید نوک بینی اش راببیند باید واقعیت را ببینه یک سئوال دارم از ایشان خیلی هارو متهم به پول گرفتن و دروغگوئی و تقلب میکنند شما ها چی پشتیبان های شما که خیلی گردن کلفترند ماموریت شما رو خیلی راحت میشه حدس زدبه خصوص شما هارو ولی اینو بدونید که ما با تلاش و کار شماهارو از این گمراهی یا خیانت اگاهتون میکنیم الا ایهال ما همگی ایرانی مسلمون و شیعه هستیم
ای ایرانی سبز اینو بدون که انگلبس و امریکاو روسیه و چین برای ما خوشبختی نمی اره بهتره خودمون باشیم