شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱

برگزاری کنگره شهدای دانشجو در ۱۶ اسفند

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب: 410700
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو در ۱۶ اسفند گفت: از مقامات لشکری و کشوری برای حضور در این کنگره دعوت شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سیدضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بیست و هشتمین جشنواره خوارزمی در جمع خبرنگاران درباره کنگره ملی شهدای دانشجو، گفت: با حضور خانواده‌های شهدای دانشجو این کنگره برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نشست از برگزیدگان جشنواره استانی تقدیر می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون جشنواره‌های استانی و دانشگاهی این کنگره برگزار شده است، گفت: برگزیده‌شدگان این کنگره در این مراسم حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم ادامه داد: خلاقیت‌ها و تولیدات فرهنگی دانشجویان که در سطح ملی ایجاد شده، آماده تولید است و در این کنگره رونمایی می‌شود.

هاشمی در خصوص میهمانان این کنگره، گفت: از مقامات لشکری و کشوری برای حضور در این کنگره دعوت شده که برخی از آنها در کنگره حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه فضای دانشگاه‌ها امروز با شهدا عجین شده است، گفت: امسال شاهد خلاقیت‌های فرهنگی و تولیدات علمی و هنری بوده‌ایم.

به گزارش تسنیم، کنگره ملی شهدای دانشجو شنبه ۱۶ اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


من برادر شهید نورالله میرزایی پور هستم که 12/12 /1359 شهید شد و تاکنون کسی خانواده ام را باخبر نکرده است