جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۶
۲۲

هاشمی: اصلاح‌طلبان تمامیت طلب هستند/ پدرم زمین‌هایش را بخشید

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 350004
اصلاح طلبان دوست داشتند به قدرت برسند و زمانی هم که از طریق آقای هاشمی به قدرت رسیدند، موضع گیری کردند. آنها تمایت طلب هستند و دوست دارند تا همه چیز در اختیارشان قرار بگیرد
هاشمی: اصلاح‌طلبان تمامیت طلب هستند/ پدرم زمین‌هایش را بخشید
به گزارش جهان، فاطمه هاشمی در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی آرمان ضمن بیان برخی مواضع و دیدگاه‌های سیاسی آیت الله هاشمی، به انتقاد از تمامیت طلبی اصلاح طلبان پرداخته است.

هاشمی در جواب علت پناه آوردن اصلاح طلبان به پدرش در دو سه سال اخیر با وجود انتقادهای قبلی گفت: دلیلش این است که اصلاح طلبان خودشان مشکل داشتند. اصلاح طلبان دوست داشتند به قدرت برسند و زمانی هم که از طریق آقای هاشمی به قدرت رسیدند، موضع گیری کردند. آنها تمایت طلب هستند و دوست دارند تا همه چیز در اختیارشان قرار بگیرد که این موارد از اشکالات بزرگ اصلاح طلبان است. تمامیت طلبی خصلت بسیار بدی است.

وی افزود: اصلاح طلبان همیشه به شکل سلیقه‌ای و به خواسته‌های خودشان توجه داشتند. اوج فعالیت نارست آنها را در سالهای نخست دولت آقای خاتمی دیدیم که تازه بر سر کارآمده بودند.

هاشمی در رابطه با خاستگاه حزبی و تعلق ایشان به جناح راست گفت: ایشان هیچ وقت راست نبود. پدرم هیچ گاه در جناح بندی‌ها نبودند و تنها در حزب جمهوری اسلامی حضور داشتند که از طیف روشنفکر این حزب بودند و
اصلاح طلبان همیشه به شکل سلیقه‌ای و به خواسته‌های خودشان توجه داشتند. اوج فعالیت نارست آنها را در سالهای نخست دولت آقای خاتمی دیدیم که تازه بر سر کارآمده بودند.
بعد هم در روحانیت مبارز حضور می‌یافتند.

وی در مورد موضع هاشمی نسبت به اصلاح طلبان افزود: پدرم اصلاً در هیچ حزب و گروهی نیستند و همیشه به فکر مردم هستند. ایشان از هر گروه و دسته‌ای که نیازهای مردم را در نظر دارند حمایت می کند و خود دسته و گروهی ندارند. پدرم یک انسان معتدل و میانه‌رو است.

اصلاح‌طلبان تمامیت طلب هستند

دختر آقای هاشمی در مورد میزان دارایی‌ها و اعتقاد مردم کوچه و بازار در مورد ثروت زیاد پدرش گفت: پدر من آنقدر که می‌گویند دارایی نداشته است. تمام این شایعات مالی در باره خانواده ما که از سالها پیش آغاز و هنوز ادامه دارد، دروغ است.

وی گفت: درست است که وضع مالی پدر من نسبت به دیگر روحانیون بهتر بود، کار می کرد و کمک به مبارزه و زندانیان می‌کرد.آیت الله هاشمی اعتقاد به خلق ثروت دارند و اینکه مردم فقیر و مستضعف باشند و کسی کار نکند با دیدگاههای ایشان سازگاری ندارد. او معتقد است همه می‌توانند زندگی خوب داشته باشند و باید کار و تلاش کنند چون در سایه همین کار و تلاش است که زندگی خوب فراهم می‌شود.

هاشمی افزود: به هرحال وضع مالی نسبتاً خوبی نسبت به برخی از روحانیون و اقشاری از مردم در آن دوره داشتیم و در آن زمان، رانتی هم نبود که استفاده شود. وضع مالی آیت الله هاشمی بعد از انقلاب نه تنها بهتر نشد بلکه بدتر هم شد. ایشان در سالاریه قم زمینهای زیادی داشتند که همه را به طلبه‌ها و نیازمندان اهدا وکمک‌های زیادی به افراد مختلف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جواد
United States
بله با پولهاي مرحوم توليت كار مي كرد
آخی طرفدارن اصلاح طلب آقای هاشمی چرا ساکت شدن؟!
کافی بود این خانواده یه ادعا در مورد بقیه بکنن اطلاحاتی ها سریع راه میفتادن از تریبون هاشون تاییدش میکردن ولی حالا خودشون را به خواب زدن.
Iran, Islamic Republic of
مشكل سرمايه دار خواندن هاشمي از شايعات نيست! مشكل اينست كه اقاي هاشمي خودشان درباره دانشگاه آزاد بصورت تملك شخصي رفتار كرده و مي كنند و طبيعي است كه سرمايه عظيم دانشگاه آزاد با ادعاهاي تملك گونه ايشان و خانواده شان چيزي جز سروايه دار بودنشان را به ذهن تبادر نكند.
یک کارگر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
به فکر مردم!!!!!!ما کارگرهای شرکتی وقتی اسم ایشونو میشنویم میگیم دوباره چه نقشه ایی برا ما داره.
علی اصغر
خانوم میفرمایند پدرم اعتقاد به خلق ثروت داشتند یک اعتقاد مهم دیگری هم ایشان داشتند و این بود که در زندان کوچکترین اثری از نگرانی در باره زن و بچه اش که ددر بیرون بودن نداشت مثل اینکه میدانست دقیق کی از زندان آزاد میشه و این زندانی شدن فرمایشی است در عوض یک رکعت نماز مستحبی و یا دعا و یا ذکر نمیگفت وقتی به او گفته میشد از این فرصت استفاده کن و اعمال مستحبی به جار بیار میگفت من بنا دارم که اصلا" کناه نکنم تا احتیاجی به مستبحات نداشته باشم .
Iran, Islamic Republic of
لطفا در خصوص سندهای چندین میلیونی که آقای هاشمی در عرض چند ساعت برای آزادی فرزندانش آماده کرد را هم بگویید. این مبلغ درآمد 100 سال ملت است. ولی برای پدر جنابعالی کمتر از یک روز می باشدملت منتظر جواب است.
Iran, Islamic Republic of
ای بابا، عجب دلم خیلی سوخت آخی ی ی
تمام اظهارات هاشمی در یک نامه بدون سلام نسبت به ولایت فقیه و رهبری در سال 88 در اذهان عمومی ثبت شده است .
خانم ساندویچ خور تمامیت خواه تر از شما و خانواده محترم وجود نداره در رجل سیاسی ایران
قریشی
Iran, Islamic Republic of
آنها تمامیت طلب هستند و دوست دارند تا همه چیز در اختیارشان قرار بگیرد که این موارد از اشکالات بزرگ اصلاح طلبان است. تمامیت طلبی خصلت بسیار بدی است. اصلاح طلبان همیشه به شکل سلیقه‌ای و به خواسته‌های خودشان توجه داشتند. اوج فعالیت نادرست آنها را در سالهای نخست دولت آقای خاتمی دیدیم که تازه بر سر کارآمده بودند.
چه جملات جالبی افاضه فرمودند. واقعاً چه کسی به این اصلاح طلبان تمامیت طلب بال پر داد و میدهد. مگر ابوی جنابعالی از همه آنها حمایت نمیکند. چرا این را نمیگویی؟
مشخص دیگر انها فحاشی است . مثل رضا شاه که مادر فلان از دهانش نمی افتاد
کوروش کارچی
بابات که میگه وقتی تصمیم گرفتم برم قم و طلبه بشم از دهاتمون نوغ تا سر جاده بالاغ آمدم و بعد با یک وانت بار رفتم رفسنجان و از انجا رفتم تهران و بعدش قم خب این زمینها ی قم از کجا آمد ؟ باباش میگه بساز بفروشی میکردم خب بگو ببینیم تو در س میخوندی یا بساز بفروشی میکردی یا مبارزه میکردی یا جهان گردی قبل از انقلاب به گفته خودت به آمریکا بلژیک ژاپن لبنان سوئد و غیره رفتی پس کی درس خواندی کی مبارزه کردی کی زندان بودی و کی بساز بفروشی کردی و کی جهانگردی کردی ؟
آخی بیچاره هاشمی
جعفر قاسمی بوسجین
بخشید اقای رفسنجانی در گزارشی از رادیو سال 58 حدود ساعت چهار بعد از ظهر ارائه کردند یک بتاغچه در رفسنجان یک خانه کوچک در قم و یک ماشین بلیزری که با هول دادن روشن می شود و قبل از انتخابات نهم هم برادرتان اعلام کردند که ما چی نداریم حالا انها را باور کنیم یا حرف های شما را
United States
چرا خاندان هاشمی هرچه میخواهند میگویند و دادگاه مطبوعات و مدعی العموم در سکوت کامل بسر میبرند اما کافیه یک نفر علیه رییس مجلس حرفی بزنه تا سریعا دهنشو مهر و موم کنند؟
I LOVE IRAN
ما با داشتن ثروت و زندگی مرفه مشکلی نداریم. ولی شما مطمئنی که از همین راه پول درآوردین ؟؟؟؟؟!!!!!!
آشنا
Iran, Islamic Republic of
کدوم زمینو؟
بقیه رو کی میده؟...
واقعا دليل بر صحت سخنان اين فاطمه خانم اين که اصلاً سالاريه محله طلاب است آن هم طلبه های فقير!!! آخر يک دروغی بگوييد که بشود باور کرد. آقای معاديخواه و چند تا دوست آقای هاشمی را می گويند طلبه ها؟!!! ضمناً اين زمين ها توسط آقای حاج ابوالفضل توکلی بينا(شريک مؤتلفه ای حاج آقا) در بازار ملک عرضه شد و با قيمت های مناسب به فروش رسيد.
ح ف
به پدرتان بگویید ایشان و کل خاندانشان محض رضای خدا خشنودی ائمه اطهار "ع" شادی روح امام و شهدا دست از سر این مردم و مملکت بردارند برای همه بهتر است و مملکت خوبی خواهد شد
درود بر فاطمه رفسنجانی معتدل

درود بر سعید جلیلی ( شاید به خاطر کاندیدای مورد حمایتتون چاپ کنی جهان افراطی و تندرو
با سلام
قابل توجه جهان نیوز:
خدا پدر و مادرتان را بیامرزد،کمتر تا انتخابات مجلس این خانواده را مطرح کنید،چنانچه مشخص است شما از طرفداران پر وپا قرص این خانواده هستید و الا روزی سه چهار خبر از این خانواده منتشر نمی کردید،ما دیگر از این خانواده خوشمان نمی آید.
محسن شهرياري
ميگن حرف راست و از بچه بشنو
همينه هاااااااااااااا