جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

مردم بازهم سرکار ماندند!

چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 424804
بامنتفی شدن واگذاری استقلال و پرسپولیس با این دلیل که متقاضیان اهلیت نداشتند، سوال این است که با اتفاقاتی که پیرامون برخی دستگاه‌ها و حتی اشخاص رخ داده، آیا کسی پیدا می‌شود که اهلیت داشته باشد؟
به گزارش جهان به نقل از مهر، درحالی که یکسال اخیر بیش از چند دهه اخیر در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بحث و تبادل نظر شده بود، اما در پایان مزایده چهارم بدون اینکه برنده‌ای معرفی شود همه چیز به روال گذشته بازگشت و هیچ اتفاق مثبتی پیرامون این دو باشگاه رخ نداد.

بازهم نقطه سر خط. بازهم چشم دو باشگاه به جیب وزارت ورزش و دست‌شان دراز جلوی دیگران تا هزینه هایشان را گدایی کنند. بازهم تغییرات سلیقه‌ای و آشفتگی و تصمیمات ویرانگر برخی مدیران.

حالا استقلال و پرسپولیس دوباره در چرخه نابودی قرار گرفتند. بازهم باید منتظر تشکیل هیات مدیره‌های فرمایشی و بی‌اثر از سوی وزارت ورزش و جوانان باشند و مدیرانی برای این دو باشگاه انتخاب شوند که دغدغه‌شان فقط استفاده از جایگاه این دو تیم است.

از مدتها قبل هم مشخص بود که دولت نمی‌خواهد این دو باشگاه را از دست بدهد و می‌خواهد از آنها به عنوان اهرم‌های لازم برای خودش استفاده کند. بازهم مشخص شد که مردم سرکارند و کسی دغدغه به آرامش رسیدن آنها را ندارد. حالا آنها دوباره باید خون دل بخورند و شاهد بی‌ثباتی تیم‌های مورد علاقه‌شان باشند.

مزایده چهارم درحالی برنده نداشت که از سوی مسئولان اعلام شد هر چهار متقاضی که شامل اشخاص و شرکت‌های معتبر بودند اهلیت نداشتند. حالا سوال این است؛ با توجه به اختلاس‌ها و فسادهای مالی که صورت گرفته و بدهی‌های بانکی پرشماری هم که وجود دارد، آیا کسی پیدا می‌شود که اهلیتش تایید شود؟

آیا اگر مزایده‌ای برگزار شود فرد یا گروهی پیدا می‌شوند که از سوی نهادهای نظارتی اهلیت‌شان تایید شود؟ تا آنجایی که گزارش‌های منتشر شده و اظهارنظرهای مسئولان نشان می‌دهد اکثر افراد و شرکت‌های متمول بدهی‌های بانکی دارند و با این شرایط نباید اهلیت‌شان تایید شود

پس نباید انتظار داشت در آینده هم اتفاق جدیدی رخ دهد. به همین خاطر درخواست از مسئولان این است که مردم را بیشتر از این سرکار نگذارند و از محبوبیتی که این دو تیم بین مردم دارند به نفع منافع شخصی خودشان سوء استفاده نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این رو هم واگذار کنند به آمریکایی‌ها
شیطونک915
ملت فقط سرکارن.چون لابی ... میخواد بده خودروسازها ولی دستشون کوتاهه این کارارومیکننن!!!!!!!!!!!!
اخه یک ادم عاقل نیست بگه خودرو سازها چه گلی به سر خوردوی مملکت ویا تیماشون زدند که میخوان یر این دو تیم بزنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
اين دو تا تيم براى بعضي ها نون داره به اين راحتى ها ولش نمى کنند