جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پایتخت چند دستگاه اتوبوس فرسوده دارد؟

شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 381208
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه ۴ سال است هیچ اتوبوسی از دولت تحویل نگرفته ایم، گفت: این مسئله سبب شده است که ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به عمر فرسودگی برسد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پیمان سنندجی صبح شنبه در مراسم بهره برداری از ۸۸ واگن مترو و رونمایی از اتوبوسهای ویژه معلولان افزود: امروز همزمان با ورود اتوبوس های بازسازی شده به ناوگان، خط جدید اتوبوسراین از پایانه لاله به پایانه افشار به بهره برداری می رسد تا گامی دیگر برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان تهرانی برداشته شود.

وی در ادامه گفت: متاسفانه چهار سال است که شرکت اتوبوسرانی تهران هیچ اتوبوسی از دولت تحویل نگرفته است که این مسئله سبب شده است ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به عمر فرسودگی رسیده و هر ماه نیز ۷۵ دستگاه وارد چرخه فرسودگی شوند.

سنندجبا بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، توانسته‌ایم از ۴۵۰ اتوبوس فرسوده، نسبت به بازسازی ۱۶۱ دستگاه اقدام کنیم، افزود: شهرداری تهران نیز با استناد به مصوبه شورای شهر بایستی نسبت به خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس اقدام می‌کرد که ۲۰۰ دستگاه آن در مرحله خریداری است.

وی با اشاره به اهمیت تکریم سالمندان و معلولان گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در آستانه بازگشایی مدارس، ۵۵ مدرسه کودکان استثنایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

سنندجی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه اتوبوسرانی شود.
https://jahannews.com/vdcjyvetouqeo8z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyvetouqeo8z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *