چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
ذاکری:

تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 466600
عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است و موفقیت در گرو کنارگذاشتن سهم‌خواهی و ملاک‌قراردادن شایسته‌سالاری به جای گروه‌گرایی است.
به گزارش جهان، مهدی ذاکری عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تعصب حزبی با اصولگرایی در تضاد است و موفقیت در گرو کنارگذاشتن سهم‌خواهی و ملاک‌قراردادن شایسته‌سالاری به جای گروه‌گرایی است.

وی تاکید کرد: به وحدت اصولگرایان خوشبین هستم و گام‌هایی که تاکنون برای رسیدن به یک انسجام قابل قبول در میان اصولگرایان برداشته شده را موفق ارزیابی می‌کنم و باید تلاش کنیم که این راه ادامه یابد.
 
عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان گفت: دو هدف اصلی اصولگرایان در انتخابات، افزایش مشارکت مردمی به عنوان پشتوانه انقلاب و برگزیدن فهرستی از نامزدهای اصلح و مورد اعتماد مردم است.

ذاکری اضافه کرد: مردم ایران مطمئنا به فهرست انتخاباتی اقبال نشان خواهند داد که نامزدهای انتخاباتی آن دلداده آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند و نه دلباخته یا مرعوب بیگانگان.

نماینده جمعیت پیشرفت و عدالت و تشکل‌های همسو با قالیباف در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به رهنمودهای شخصیتی بزرگوار و انقلابی همچون حضرت آیت‌الله موحدی کرمانی که با بزرگواری و فروتنی هدایت این مجموعه بزرگ را قبول کرده، گفت: مرحله انتخابات نامزدها برای تهیه فهرست انتخاباتی به شرطی با موفقیت طی خواهد شد که پیشنهاد دهندگان با گذر از منافع حزبی به خیر و صلاح انقلاب بیاندیشند و توجه کاملی داشته باشند.

ذاکری همچنین با اشاره به عملکرد مجلس ششم و این که سیاسیون کشور از هر جناحی که هستند نباید خاطره افراطی‌گری‌های آن مجلس را فراموش کنند، گفت: ایجاد مجلس ولایی و منطبق بر محکمات اندیشه امام که درد آشنای مردم باشد و بتواند به دولت برای غلبه بر مشکلات مردم و رکود گسترده اقتصادی کمک کند، اولویت اصلی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *