پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

شکست بارسا و اینتر در دیدارهای دوستانه

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 436603
روند نتایج ضعیف بارسلونا و اینتر در بازی‌های دوستانه ادامه یافت و این دو تیم بار دیگر مغلوب حریفانشان شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در یگی از دیدارهای مهم برگزار شده، گالاتاسرای با تک گل اسنایدر موفق شد اینتر را شکست دهد. نفوذ پودولسکی از جناح راست و پاس او به اسنایدر در دقیقه ۵۴ همراه شد تا هافبک هلندی گالا با یک ضربه دقیق و تماشایی قفل دروازه اینتر را بشکند.

در ادامه و با نزدیک شدن به دقایق پایانی تعویض‌های پرشمار دو تیم آغاز شد که در مهمترین آن‌ها استفان یووتیچ خرید جدید نراتزوری‌ها به همراه کاپیتان رانوکیا وارد زمین شدند. اما حضور ستاره سابق منچسترسیتی نیز نتوانست تغییر چندانی در خط حمله کم‌فروغ شاگردان مانچو ایجاد کرده و بالعکس از آن طرف بازیکنان گالا با استفاده از دفاع ناهماهنگ اینتر که برای نخستین بار میراندا را نیز در ترکیب خود می‌دید، چند بار دیگر تا آستانه رسیدن به گل دوم پیش رفتند که در نهایت راه به جایی نبردند تا بازی با همان تک گل اسنایدر سرشناس به پایان برسد.

در دیگر دیدارها، شالکه و توئنته به تساوی یک بر یک رسیدند و پورتو با ۳ گل استوک‌سیتی را مغلوب کرد.

بارسلونا نیز که در بازی‌های دوستانه اخیر خود ضعیف ظاهر شده، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب فیورنتینا شد. در این دیدار لوئیس سوآرس در دقیقه ۱۷ برای بارسا گلزنی کرد و فدریکو بردارسچی نیز در دقایق ۵ و ۱۲ دو گل بنفش‌پوشان را به ثمر رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *