جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتراض کارکنان نفتی مقابل سازمان بازرسی

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 386609
جمعی از نیروهای متخصص شاغل در طرح آزادگان شمالی که از شرکت مهندسی و توسعه نفت اخراج شده‌اند در مقابل سازمان بازرسی کل کشور تجمع کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس شرکت مهندسی و توسعه نفت ۲۵ نفر از نیروهای متخصص که در طرح آزادگان شمالی مشغول به کار بودند را اخراج کرد.

جمعی از این اخراج شدگان صبح امروز در مقابل سازمان بازرسی کل کشور تجمع کردند که یکی از این افراد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: حدود یک ماه است مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت به بهانه کوچک کردن شرکت ۲۵ نفر از افراد متخصص را که در پروژه آزادگان شمالی مشغول به فعالیت بودند اخراج کرده است.

یکی از این معترضین گفت: تجمع‌کنندگان در قسمت های مالی،برنامه ریزی و دیگر بخش های این طرح مشغول به کار بودند که در تاریخ ۳۰ شهرویورماه سال جاری قرارداد آنها به اتمام رسید اما با مجوزی که از سوی وزارت نفت صادر شد قرار بود به صورت ارکان ثالث و به دلیل نیاز شرکت دوباره مشغول به کار شوند.

وی افزود: از این جهت به ما اعلام شد ۳ روز به مرخصی رفته و منتظر تماس تلفنی باشیم و دوباره مشغول به فعالیت شویم.

این فرد معترض خاطرنشان کرد: اسامی تمام اخراج شدگان در فهرست جذب مجدد قرار داشت و حتی اسامی ما در چارت سازمانی نیز وجود داشت ولی پس از مدتی متوجه شدیم که قصد اخراج کردن ما را به بهانه کوچک سازی شرکت داشتند و ما مدت یک ماه است که منتظر جذب مجدد و شروع به فعالیت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از اخراج، نامه های متعددی به مسئولان صنعت نفت نوشته و مراتب اعتراض خود را اعلام کردیم اما هیچ توجهی به درخواست ما نشد به همین دلیل مجبور شدیم در مقابل سازمان بازرسی کل کشور جمع شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *