شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

خاتمی: مذاکرات ژنو به نفع ایران خواهد بود

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 325507
رییس بنیاد باران در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات هسته‌ای ژنو، گفت: نتیجه این مذاکرات ان‌شاءالله خوب است و به نفع جمهوری اسلامی ایران و مردم تمام می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق در حاشیه مراسم ختم والده محمدعلی نجفی معاون رییس جمهور که صبح امروز در مسجد نور تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات هسته‌ای ژنو، گفت: نتیجه این مذاکرات ان‌شاءالله خوب است و به نفع جمهوری اسلامی ایران و مردم تمام می‌شود.

خبرنگاری از خاتمی درباره طرح وی برای گسترش صلح جهانی پرسید که وی جواب داد: ما همیشه از صلح صحبت کرده‌ایم.

رییس بنیاد باران درباره احتمال استیضاح وزیر علوم در مجلس نیز اظهار نظر نکرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رئوف
چقد شما جهان نیوزی ها ......ایشان گفته امیدوارم نتایج مذاکرات ژنو درباره موضوع هسته ای به نفع مردم و جمهوری اسلامی ایران تمام شود.
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای خاتمی راست میگوید و مخالف تحریمهای یکجانبه و غیر قانونیست، یکبار در سخنرانی خود آمریکا و غرب را بابت تحریمها محکوم نماید. جالبست جناب خاتمی در این چندساله اخیر تمامی دستگاههای قانونی کشور را محکوم کرده و از آنها انتقاد کرده است اما یکبار دولت آمریکا را به خاطر تحریمها محکوم نکرده است.