جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

مانور تلویزیون لهستان روی شاگردان کواچ

سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 377104
تلویزیون لهستان با ورود تیم ملی والیبال ایران به ورشو به گرمی از آنها استقبال کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی والیبال بعد از ۱۶ ساعت با ورود به بلهاتوف در هتل سانتین مستقر شد. این تیم که برای مسابقه‌های قهرمانی جهان با آمریکا، ایتالیا، فرانسه، بلژیک و پورتوریکو همگروه است، به دعوت استرالیا و برای بازی دوستانه زودتر به لهستان رفت.

ملی‌پوشان والیبال ساعت ۳:۵۰ دقیقه بامداد دوشنبه به وین پرواز کردند و بعداز توقف دوساعت ساعته راهی ورشو شدند.تیم ملی والیبال اما به خاطر شلوغی پروازها طبق بلیت‌هایی که fivb گرفته بود در دو گروه و دو مسیر پروازی وارد ورشو شد. گروه دوم هم ساعت ۵:۴۰ دقیقه بامداد دوشنبه به مسکو پرواز کرد و بعداز توقف دوساعته راهی ورشو شده به گروه اول رسید. با ورود گروه دوم ،سفر دوساعته اتوبوس تیم ملی والیبال شروع شد. ملی پوشان والیبال بعداز طی مسافت ۳۰۰ کیلومتری ورشو به بلهاتوف رسیدند. سفر ۱۶ ساعته آنها با ورود به هتل سانتین تمام شد. هتل محل اقامت تیم pge skra است. قهرمان باشگاه های لهستان و تیم چهارم اروپا. ملی پوشان با رسیدن به هتل سانتین کشش ۱۰ دقیقه ای انجام دادند و ساعت هشت شب هم شام خوردند و بعد هم استراحت کردند تا برای تمرین امروز آماده باشند.

* سفر دو ساعته والیبالی‌ها با اتوبوس تیم برناردی

اتوبوس زرد رنگ تیم سابق لورنزو برناردی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران را به بلهاتوف رساند. برناردی کاندیدای اول سرمربیگری ایران که فصل قبل سرمربی تیم اسکرای بلهاتوف بود، حالا در این فصل با هالک بانک یکی از باشگاه های ترکیه کار می کند. اما اتوبوس تیم سابق او که پشت آن به انگلیسی نوشته بود:«volleyball team»،«skra» البته جمله ای کوتاه به زبان لهستانی اسم باشگاه و افتخارات تیمش روی آن نوشته بود، حامل ملی پوشان ایران بود. البته اتوبوس تیم ملی والیبال را ماشین‌های پلیس لهستان اسکورت می‌کرد.

* ۱۵ دقیقه معطلی گروه دوم در فرودگاه ورشو

گروه دوم تیم ملی والیبال با ورود به فرودگاه ورشو،۱۵ دقیقه معطل شدند. گروه دوم که به محض ورود بعداز رد شدن از گیت باید به گروه اول که در اتوبوس جلوی فرودگاه ملحق می شوند اما دیرتر اجازه رد شدن از گیت را گرفتند. مسئول گیت ورود اول به بهانه نداشتن ادرس محل اسکان مهر ورود به خاک لهستان را در پاسپورت ایرانی ها نزدند، با پایان ساعت کار مامور اول، ایرانی ها منتظر ماندند تا بقیه به کارشان رسیدگی کنند. آنها که گویا خبر از ورود گروه اول نداشتند وقتی متوجه شدند این هشت نفر ادامه تیم ملی والیبال ایران هستند، با صحبت تلفنی امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال بالاخره قانع شدند و بعداز یک ربع معطلی مهر ورود به لهستان را در پاسپورت گروه دوم زدند.

* دریافت کننده استرالیا همراه ایران

ناتان روبرتزدریافت کننده تیم ملی استرالیا هم با اتوبوس ایران به اردوی تیمش در شهر بلهاتوف اضافه شد.بازیکن شماره سه تیم ملی والیبال ایران که چند روز دیرتر به لهستان امده،دیروز همزمان با ملی پوشان والیبال کشورمان وارد ورشو شد و با ایرانی ها همراه شد تا خودش را به اردوی استرالیا در شهر بلهاتوف برساند.

* مانور تلویزیون لهستان روی تیم ایران

گروه تلویزیونی لهستان ورود تیم ملی والیبال ایران به فرودگاه ورشو را پوشش خبری داد. آنها هنگام ورود ایرانی ها با کواچ سرمربی تیم ملی والیبال و فرهاد ظریف لیبروی ایران مصاحبه کردند . تلویزیون لهستان در حالی که از ایران به عنوان یکی از مدعیان این دوره رقابتهای قهرمانی جهان اسم می بردند، مدام گزارش ورود تیم ایران را در فواصل مختلف پخش می کردند. تیم ملی ایران بعد از استرالیا دومین تیمی است که وارد لهستان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *