جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

جزئیات برگزاری نماز عید به امامت رهبرانقلاب

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 372604
نماز پرشکوه عید سعید فطر ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه، ۷ مرداد ۱۳۹۳، به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران اقامه می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام شیرمردی، رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران اعلام کرد درهای مصلا از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه فردا در سه ضلع شرقی، غربی و شمالی باز است.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران افزود: ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس صبح عید سعید فطر شهروندان را از میدان‌های مختلف تهران به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) منتقل می‌کنند و پس از مراسم، به مبادی و میدان‌های اصلی بازمی‌گردانند.

وی افزود: هر سه دقیقه یک قطار شهری (مترو) نیز به مصلای بزرگ امام خمینی (ره) رفت و آمد می کند؛ همچنین از مبادی ورودی مصلا، ۴۵۰ دستگاه ون، نمازگزاران را به داخل مصلا منتقل می‌کند.

حجت الاسلام شیرمردی گفت: ۴۰۰۰ نفر انتظامات و راهنمایی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره)را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه ۶۰ سازمان و نهاد علاوه بر نیروهای مردمی، در مراسم نماز عید سعید فطر مشارکت می‌کنند، افزود: برای خودروهای شخصی چهار توقفگاه بزرگ در اطراف مصلا در نظر گرفته شده است، هر چند بهتر است نمازگزاران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *