پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲
چشم آقای وزیر روشن!

فیلمنامه محسن مخملباف هم رفع توقیف شد

شنبه ۲۶ دی ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 90290

در حالی علیرضا سجادپور مدیر کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی خبر از رفع توقیف فیلم "شاعر زباله ها " می دهد که فیلمنامه این فیلم توسط محسن مخملباف، فیلمنامه نویس و کارگردانی فراری سینمای ایران به نگارش در آمده است .

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر جهان، این رفع توقیف در شرایطی اتفاق می افتد که چندی پیش مخملباف در یادداشتی سخیف ترین اتهامات را علیه مقامات نظام  منتشر کرده بود و چند سالی است با پناهنده شدن در کشور فرانسه، رسماً علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کند.

این فیلم را محمد احمدی کارگردانی کرده و در آن  بازيگراني چون ليلا حاتمي، محمد اسكندري، فرزين محدث، صابر ابر، هوشنگ قوانلو، فرامرز هاشم‌زاده، احمد مهران‌فر و اقبال فتحعلي‌زاده به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است در روزهاي گذشته، در راستاي سياست «رفع توقيف» از فيلم‌هاي ايراني، فيلم‌هايي نظير صد سال به اين سال‌ها، تسويه حساب،‌ نامزد آمريكايي من،‌ محفل ايكس و شبانه‌روز رفع توقيف شده بودند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها دیگر شورش درآورده اند ما نمیتوانیم تحمل کنیم این کارگردان فراری اون ور دنیا هر چی خواسته به نظام ورهبر گفته اون وقت ما می آییم فیلمش رفع توقیف می کنیم
Netherlands
جایزه به محسن مهملباف داده اند برای اینهمه لجن پراکنی که علیه ایران کرد؟