جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

یک خانم خیالی ایرانی مهمتر از ده ها هزار شهید بحرینی!+عکس

چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب: 160348
وبلاگ شوند نوشت:طبق خیال‌پردازی‌های ! یک منبع ! آگاه ! “یک خانم” به نام ترانه موسوی پس از بازداشت مورد هتک حرمت واقع شد سپس نیمه بدنش سوخته و در محل نامعلومی دفن شد.

طبق دیده‌ها و شنیده‌های میلیون‌ها نفر از مردم لیبی و بحرینی و فیلم و عکس‌های رسانه‌های خبری بیش از “هشت هزار نفر خانم و آقا”به طرز فجیعی جان‌باختند.

 حقوق بشر غربی یعنی اینکه عکس بزرگ یک ” کسی” که هویت درستی ندارد و بر اساس شایعات بزرگ شده را می‌برن در مجالس گوناگون دولتی و اظهار تاسف می‌کنند از وضعیت ایران؛ ولی وقتی این حجم کشته را به صورت مستند می‌بینند تنها جلسه می‌گذارند که چه بکنند نفت‌شان کاهش نیابد که مبادا سود کمتر به جیب بزنند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به اين اراذل غربي بگين اگه ميتونن جواب اين متن رو بدن؟ چيه بازم خفه خون گرفتن؟؟ اين مطلب عالي بود ولي اي كاش جواب بدن
آری سئوال ساده است ولی دیگر همه دنیا میدانند که استعمار، حقوق بشر نمی شناسد منافع خود را دنبال می کند بدنبال اسارت مستعمره های خود است، بدنبال جلوگیری از ظهور استقلال طلبی ملت های مظلوم است.
ولی کور خونده... ملت ها بیدار شده اند ... نتیجه صدای انقلاب اسلامی ایران، مسلمانان جهان و ملت های آزادی خواه را بیدار کرده است.
نصر من الله و فتح قریب
Iran, Islamic Republic of
آزاديخواهي دروغين ودموكراسي پوچ غرب براي همه ثابت شده اما اي كاش افراد غافل داخل كشور بيدار شوند وپيرو مكر ونيرنگ آنها نشوند وقدر مملكتمان را بيشتر بدانند وبا اتحاد خود خون بجگر استكبار كنندزنده باد ايران مستقل وقدرتمند درسايه ولایت