چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۵
۳

ادعای کشف تصاویر ماهواره ای از هواپیمای مالزیایی

پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 350941
تلاش های بین المللی برای یافتن هواپیمای ناپدید شده بویینگ ۷۷۷ مالزی تاکنون بی نتیجه بوده است.همزمان با این تلاش، خبرگزاری‌ها در خبری فوری به نقل از نخست وزیر استرالیا اعلام کردند: تصاویر ماهواره‌ای اجسامی را نشان می‌دهد که شاید با هواپیمای مفقود شده مالزی مرتبط باشد.
ادعای کشف تصاویر ماهواره ای از هواپیمای مالزیایی
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، هم اکنون هواپیماهای نیروی هوایی استرالیا عازم محل شده اند تا ماهیت واقعی این اجسام را شناسایی کنند.

البته تونی ابوت نخست وزیر استرالیا هشدار داده است که اجسام شناسایی شده ممکن است متعلق به هواپیمای مذکور نباشد.

مقامات استرالیا روز پنجشنبه اعلام کردند یکی از دو شی ای که گمان می رود با پرواز ام اچ ۳۷۰ خطوط هوایی مالزی در ارتباط باشند و در تصویر ماهواره‌ایی شناسایی شده اند، «۲۴» متر است.

جان یونگ یکی از مسئولان سازمان امنیت دریایی استرالیایی در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد «اشیاء نسبتا مبهم هستند. در تصویر ماهواره‌ای، اشیایی با اندازه مشخص دیده می شود که به احتمال زیاد در آب هستند و زیر آب می روند و بالا می آیند». وی افزود بزرگترین قطعه احتمالا ۲۴ متر است. قطعه دیگر کوچکتر است».

این هواپیما از نوع بوئینگ ۷۷۷ حدود دو هفته پیش با ۲۳۹ مسافر در مسیر مالزی به پکن مفقود شد. تلاش ۲۵ کشور برای یافتن ردی از این هواپیما تاکنون ‌نتیجه ای نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سینا
Iran, Islamic Republic of
این قضیه رو هم در نهایت به احتمال خیلی زیاد به مسلمونا و ایرانی‌ها ربط میدن
Iran, Islamic Republic of
با سلام
مقامات استرالیا و امریکا دروغ می گویند.چون انها خودشان بخوبی می دانند هواپیما کجاست.
سالها پیش امریکا روی طرحی کار می کرد که با ان می توانستند اطلاعات autopilot هواپیماها را از زمین یا با ماهواره ها تغییر داده و کنترل هواپیما را خودشان در دست گرفته و در هر کجا که خواستند به زمین نشانده و یا ساقط کنند... و این حادثه شاید یکی از اقدامات عملی انها بوده که یا هواپیما از کنترل خارج شده و سقوط کرده و یا در جایی از استرالیا به زمین نشسته.....
اینها هم مردم دنیا را بازی دتده اند با و جود این همه ماهواره و ادعا هنوز کاری از پیش نبرده اند یا اینکه همه جیز را می دانند و بروز نمی دهند