جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتراض پرسپولیس به عملکرد عربستان

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 424642
سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست هماهنگی دیدار مقابل الهلال، به عملکرد عربستانی ها هنگام ورود سرخپوشان به این کشور اعتراض کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مسابقه تیم های الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز ( سه شنبه ) با حضور نمایندگان دو تیم، ناظر داوری، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولین عربستانی برگزار شد.

محمود خوردبین در این جلسه از عملکرد طرف عربستانی و باشگاه الهلال انتقاد و اعتراض رسمی باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد.

وی گفت: در مسابقه رفت، باشگاه پرسپولیس برنامه ریزی کرده بود تا تیم میهمان در بهترین شرایط رفاهی قرار داشته باشد اما این رفتار از سوی عربستانی ها به خوبی پاسخ داده نشد که خلاف رسم میزبانی است.

خوردبین خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه، با رسیدن پرواز تیم الهلال به تهران شش گیت ویژه برای انجام امور مربوط به تیم الهلال باز شد تا آنها در سریعترین زمان ممکن فرودگاه را ترک کنند و از لحظه باز شدن درهای هواپیما تا زمان استقرار در اتوبوس برای حرکت به سمت هتل، کمتر از یک ساعت طول کشید اما وقتی کاروان پرسپولیس به ریاض رسید فقط یک گیت به انجام امور تیم اختصاص یافت و در نتیجه بازیکنان بیش از سه ساعت و ۳۰ دقیقه در فرودگاه معطل شدند.

در این جلسه قرار شد بازیکنان پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و الهلالی ها با لباس یکدست آبی به میدان بروند.

همچنین جایگاه هواداران تیم پرسپولیس نیز مشخص شد و تعدادی بلیت به خوردبین داده شد تا آن ها را در اختیار سفارت ایران در عربستان قرار دهد.

دیدارتیم های الهلال عربستان و پرسپولیس ساعت ۳۵ : ۲۲ امشب ( سه شنبه ) برگزار می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *