شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

افزایش تقاضا در بورس تهران

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 381640
در معاملات امروز بورس تهران دماسنج بازار سرمایه به حرکت صعودی خود ادامه داد و با ۱۴۰ واحد افزایش مواجه شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در جریان معاملات امروز بورس تهران تقاضای خرید برای سهام شرکتهای بورسی افزایش پیدا کرد و در نهایت شاخص کل بورس با رشد ۱۴۰ واحدی مواجه شد.

به این ترتیب دماسنج بازار سرمایه در ادامه حرکت صعودی خود که به دلیل تغییر فضای مذاکرات هسته‌ای آغاز شده است،امروز به کانال ۷۱ هزار و ۶۸۵ واحدی رسید.

در بازار امروز شرکتهای فولاد خوزستان، بانک صادرات، ایران خودرو، سایپا، ملی مس، سرمایه‌گذاری خوارزمی، بانک کارآفرین و چادرملو و پارس خودرو بیشترین تاثیر را در رشد شاخص بورس گذاشتند.همچنین شرکتهای داروسازی امین، سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق و گلوکزان از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و سیمان مازندران و کاغذسازی کاوه بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در بازار امروز حجم معاملات نیز افزایش پیدا کرد و در مجموع ۵۲۴ میلیون سهم به ارزش ۱۵۱ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به ۳۲۴ هزار میلیارد تومان رسید.
https://jahannews.com/vdcjxvetyuqeomz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjxvetyuqeomz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *