جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - 5 Jul 2024
 
۴

ليست مازاد و خريد پرسپوليس در نيم فصل

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 391441
حمید درخشان برای نیم‌فصل در پی جذب نفرات مورد نظر خود است. پرسپولیسی‌ها در فهرست ابتدایی خود از ۱۸ بازیکن بزرگسال، ۱۶ نفر را در لیست قرار داده بودند که البته نام پولادی هم در آن بود.
به گزارش جهان ، خبرورزشی نوشت: او اما بازيكن آزاد شناخته شد تا جاي خالي ليست سرخپوشان به ۳ نفر برسد. آنها با جذب اومانا و جعفرپور، ۲ سهميه از ۳ جاي خالي خود را پركردند تا فهرست اين تيم به ۱۷ نفر برسد. آنها با رفتن ماهيني مي‌توانند يك بازيكن هم جايگزين او كنند و اين يعني حداكثر دو جاي خالي. تيم‌ها در نيم‌فصل مجاز به جذب ۶ بازيكن جديد هستند و پرسپوليس اگر قصد به خدمت‌‌گيري اين تعداد بازيكن را داشته باشد ناچار است قيد برخي بازيكنانش را بزند. شايد توافق با رضا نوروزي مصدوم، يك راهكار براي خالي كردن يك رديف از ليست باشد.

خبرهاي تأييد نشده‌اي مبني بر احتمال وجود نام بازيكناني مانند ميثم حسيني، دغاغله و شايد يك گلر در فهرست مازاد اين تيم به گوش مي‌رسد. در هر حال درخشان بايد براي اين فهرست هم تدبيري بينديشد. او اگر به اندازه كافي در فهرست تيمش جاي خالي پيدا كند حتي قادر به جذب ۸ بازيكن هم خواهد بود. ۶ بازيكن طبق آيين‌نامه نقل و انتقالات، يك بازيكن به جاي ماهيني كه سرباز شده و هر تيم در طول فصل مي‌تواند سه سهميه آزاد هم به خدمت بگيرد كه آنها تاكنون جعفرپور و اومانا را استخدام كرده و يك نفر هم با اين شيوه مي‌تواند سرخپوش شود. البته اين تيم در فهرست ۹ نفره زير ۲۳ سال خود هم دو جاي خالي دارد.

نفرات مورد نظر درخشان
سرمربي پرسپوليس دو بازيكن خارجي را مدنظر دارد؛ يك مهاجم و يك هافبك مياني. يكي از اين دو بايد آسيايي باشد تا در كنار اومانا و نيلسون ۴ سهميه خارجي پرسپوليس را تكميل نمايند. مهاجم خارجي به نظر مي‌رسد پرو پجيك كروات باشد كه سابقه بازي در تيم اسكندر بوئه قهرمان آلباني را هم دارد. محمد ايرانپوريان، جابر انصاري، كمال كاميابي​نيا، مهرداد بايرامي، ايوب كلانتري و ميلاد محمدي نفرات مورد نظر درخشان هستند. بايرامي به نظر مي‌رسد رفتنش به تراكتور قطعي است و به همين دليل چشم سرخپوشان به دنبال محمد غلامي خواهد بود. ميلاد محمدي هم آلترناتيوي به نام محسن ايران‌نژاد دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *