پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

ایران انفجارهای تروریستی یمن را محکوم کرد

شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب: 413743
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان انفجار تروریستی امروز در صنعا که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از نمازگزاران گردید را محکوم و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی نمود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان انفجارهای تروریستی در خلال نماز جمعه صنعا که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از نمازگزاران گردید را محکوم و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی نمود.

افخم افزود: در زمانی که یمن بیش از هر زمان دیگری نیاز به ثبات و آرامش دارد, دشمنان این کشور قصد دارند با این اقدمات کور تروریستی و ایجاد ناامنی و بی ثباتی به اهداف شوم خود دست یابند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ابراز امیدواری کرد: مردم ، احزاب ، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و اجتماعی این کشور با هوشمندی خود و مشارکت در فرایند سیاسی و استمرار گفتگوها آرامش و ثبات را به یمن بازگردانند.

کمیته امنیتی وابسته به انصارالله یمن از شهادت بیش از ۱۲۰ نمازگزار و زخمی شدن ۱۵۰ نفر دیگر در انفجارهای تروریستی امروز خبر داد.

رسانه‌های یمنی اعلام کردند که گروه تروریستی داعش این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *