جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
آیت‌الله قرهی:

انتقاد عضوخبرگان از دولت درقبال فاجعه‌منا

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 448448
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت بعد از فاجعه منا آنگونه که انتظار می‌رفت در رابطه با پیگیری فاجعه منا با قدرت عمل نکرد و اگر امام خامنه‌ای پیام صادر نمی‌کردند چه بسا اجساد زائران خانه خدا تاکنون در دست دولت عربستان بود.
به گزارش جهان، آیت‌الله‌ روح‌الله قرهی در گفت‌وگو با تسنیم درباره فاجعه منا اظهار‌ داشت: بعد از  فرمایش امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه "اگر بنا باشد که نظام جمهوری اسلامی ایران عکس‌العملی نشان بدهد، عکس‌العمل‌ ما خشن و سخت خواهد بود" مدعیانی که  توسط سلطه غرب و به‌خصوص صهیونیست‌ها ادراه می‌شوند به لرزه افتادند و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجدداً ثابت شد.
 
وی خاطرنشان کرد: دولتمردان نباید منتظر بمانند تا امام خامنه‌ای پیامی را صادر و بعد از پیام معظم له، اقدام به عمل کنند و انتظار می‌رود هر دولتی که سر کار می‌آید از اقتدار جمهوری اسلامی ایران مراقبت و محافظت کند لذا باید گفتمان اقتدار در دیپلماسی دولت جای گیرد.
 
مدیر حوزه علمیه امام مهدی (عج) با اظهار تأسف درباره عملکرد دولت نسبت به فاجعه منا تصریح کرد: دولت بعد از فاجعه منا  آنگونه که انتظار می‌رفت در رابطه با پیگیری فاجعه منا با قدرت عمل نکرد و اگر امام خامنه‌ای پیام صادر نمی‌کردند چه بسا اجساد زائران خانه خدا تاکنون در دست دولت عربستان بود.
 
آیت‌الله قرهی با تاکید بر اینکه دولت موظف است پرونده تعیین مقصران فاجعه منا را دنبال کند، خاطرنشان کرد: بعد از پیام امام خامنه‌ای، دولت وظیفه دارد ابعاد فاجعه منا را با اقتدار کامل پیگیری کند که خون شهدای مظلوم فاجعه منا پایمال نشود و انشالله این اقتدار، منجر به جدا شدن دست خبیث آل سعود از حرمین شریفین شود.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در عالم اسلام بلکه در کل جهان از ابتدای شکل گرفتنش به نظام مقتدر شناخته شده بود و اگر قیام‌هایی از جمله بیداری اسلامی در جهان به وجود آمد به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *