چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ولایتی با رئیس مجلس لبنان دیدارکرد

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب: 458942
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با بیان اینکه محور مقاومت به پیروزی دست خواهد یافت، گفت:ایران همواره روابط عمیق و ریشه داری با لبنان داشته و از هیچ کمکی دریع نخواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل امروز سه شنبه با نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار و در زمینه روابط دو جانبه و زمینه‌های حل و فصل برخی از موضوعات و مشکلات از جمله انتخاب رئیس جمهور این کشور به بحث و تبادل نظر پرداخت.
 
ولایتی ضمن ابراز امیدواری از بروز شواهدی مبنی بر حل و فصل موضوعات گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره روابط عمیق و ریشه داری با لبنان داشته و از هیچ کمکی دریع نخواهد کرد و مردم فرهیخته و مسئولان عالی این کشور می‌توانند در این زمینه گام‌های لازم را برای حل و فصل موضوعات بردارند.
 
وی تصریح کرد: دو کشور نقش ارزنده و مهمی در منطقه داشته و دارند و باید در زمینه‌های منطقه‌ای و بین المللی همکاری‌های خود را گسترش دهند و یقیناً محور مقاومت به پیروزی دست خواهد یافت.
 
نبیه بری رئیس مجلس لبنان نیز ضرورت همکاری‌ها و مشورت مستمر رامورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر بتوانیم در ارتباط با مشکل داخلی و انتخاب رئیس جمهور به وضعیتی که منافع مردم لبنان را تأمین کند، دست یابیم.
 
به گزارش تسنیم، ولایتی در سفر رسمی به لبنان و سوریه بامقامات عالی دو کشور دیدار و با برخی رسانه‌ها مصاحبه کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *