پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

شکایت پرسپولیس از باشگاه فولاد

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 398741
باشگاه پرسپولیس و بخش حقوقی از روزهای قبل با ارسال شکایت و اسناد و مدارک مربوط به یکی از بازیکنان فولاد و حضور وی در دیدار با پرسپولیس که غیر مجاز بود، پیگیر این موضوع شده است و ما همچنان منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.
به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به این که مذاکرات برای جذب بازیکنان جدید و خروج برخی نفرات ادامه دارد، گفت: با نهایی شدن قرارداد نفرات جدید، اسامی آنان را اعلام خواهم کرد.

 حمید درخشان اظهار داشت: از چند روز قبل، نامه نگاری ها درمورد دیدار با فولاد و استفاده این تیم از بازیکنان متخلف انجام شده است و حالا هم که مقام رسمی سازمان لیگ به صراحت درباره تخلف و تغییر نتیجه بازی صحبت می کند، امیدوارم شاهد تصمیم گیری سریعتر کمیته انضباطی و برقراری عدالت باشیم.

وی افزود: باشگاه پرسپولیس و بخش حقوقی از روزهای قبل با ارسال شکایت و اسناد و مدارک مربوط به یکی از بازیکنان فولاد و حضور وی در دیدار با پرسپولیس که غیر مجاز بود، پیگیر این موضوع شده است و ما همچنان منتظر تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.

درخشان ادامه داد: توقع داریم تا عدالت در این مورد اجرا شود. بحث های زیادی درمورد مسایل قانونی مطرح می شود و یکی از مسوولان فدراسیون اعلام کرده است که با توجه به حضور بازیکن مورد بحث احتمال تغییر نتیجه بازی وجود دارد. در قوانین انضباطی چنین مساله ای پیش بینی شده و این موضوع مستلزم شکایت باشگاه پرسپولیس است که این شکایت انجام شده است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: درمورد مدرکی که مجوز بازی بازیکن به واسطه آن صادر می شود، توضیحات لازم از سوی مراجع ذیربط در نیروهای مسلح داده شده است و فکر نمی کنم نیاز باشد که ما در این زمینه صحبت یا مدرک ارایه کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *