پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

افشای راز کیف‌های سرقتی در مشهد

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب: 378149
کلانتر 14 شهر کرمان با اشاره به عملیات پیچیده پلیس منجر به دستگیری دو سارق زن گفت: سارقان تاکنون به هشت فقره سرقت از نوع کیف‌زنی در مشهد اعتراف کردند.
به گزارش جهان، سرگرد سیدحمید سادات حسینی در گفت‌و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهارکرد: ماموران کلانتری ۱۴ شهر کرمان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی دریافتند دو زن میانسال با مراجعه به چند واحد صنفی و صرافی قصد فروش اقلامی مشکوک به اموال مسروقه را دارند.

وی بیان کرد: تیم تجسس این کلانتری بلافاصله در یک اقدام ضربتی دو زن را شناسایی کرد و برای تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کرد.

رئیس کلانتری ۱۴ شهر کرمان خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد دو متهم دستگیر شده سابقه‌دار بوده و با سفر به شهرهای مذهبی از جمله مشهدمقدس اقدام به کیف‌زنی می‌کردند.

وی اظهارکرد: در بازرسی بعمل آمده تعدادی اموال سرقتی از جمله کیف، مدارک هویتی، گوشی تلفن همراه، وجه نقد دلار و ریال عربستان و...از سارقان کشف شد.

حسینی بیان‌کرد: در ادامه بازجویی‌ها، متهمان به هشت مورد سرقت از بانوان و دختران جوان در مشهد مقدس و سرقت در اتوبوس‌های بین راهی اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی شدند که با دستور قاضی مقرر شد برای ادامه تحقیقات تحویل پلیس آگاهی خراسان‌رضوی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *