جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

گفت و گوی تلفنی اولاند و روحانی

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 456043
کاخ الیزه دقایقی پیش اعلام کرد که فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در یک تماس تلفنی با حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در باره مسائل مهم بین المللی و منطقه گفت و گو کرد.
به گزارش جهان، میزان به نقل از اسکای نیوز خبر داد، بنابر بیانیه الیزه فرانسوا اولاند و حسن روحانی در این تماس تلفنی پیرامون مسایل مختلف از جمله بحران سوریه و حوادث تروریستی اخیر در پاریس به تبادل نظر پرداختند.

از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که روسای جمهور دو کشور دراین تماس تلفنی در باره مسائل مختلف بین المللی، منطقه و بویژه مبارزه با تروریسم گفت وگو کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب شیعه های لبنان و عراق و مردم یمن ادم نیستن . خاک بر فرق جماعتی خود فروخته که جلوی سفارت فرانسه دستمال وطن فروشی و اسلام فروشی بگردنشون بود و خوش رقصی کردند البته برای ملت فرانسه که بدلیل خیانت مسئولینشان دچار حادثه شدن متاسفیم و همدرد انشاالله اونها هم کمی از درد ملت سوریه ولبنان و یمن را درک کرده باشند