جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جزئیات جلسه خصوصی‌سازی سرخابی‌ها

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 396446
سخنگوی باشگاه استقلال توضیحاتی درباره جلسه خصوصی‌سازی این باشگاه و پرسپولیس ارائه کرد.
به گزارش جهان، سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره جلسه‌ای که میان مسئولان وزارتخانه‌های اقتصاد و ورزش و جوانان با اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس برگزار شد، گفت: این جلسه، مجمع عمومی عادی بود که به صورت فوق العاده برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال به جز نثاری، پورحیدری و نجف نژاد به همراه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شامل کلانی، کاشانی، سلیمی و منتقمی، قائم مقام باشگاه حضور داشتند. از وزارت ورزش نیز گودرزی به همراه معاونین، قائم مقام و جمعی دیگر از مسئولان این وزارتخانه حضور داشتند. از دیگر اعضای حاضر در این جلسه می‌توان به نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی و دادگستری اشاره کرد.

او ادامه داد: بحث اصلی در این جلسه کلیات خصوصی سازی دو باشگاه و بررسی عملکرد دو هیئت مدیره منصوب وزارت ورزش در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود. هر دو هیئت مدیره گزارشی از عملکردشان ارائه دادند و وزیر ورزش نیز در ادامه رهنمودهایشان را تشریح کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: پورحسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی و نماینده وزارت اقتصاد در این جلسه مطالبی در جهت خصوصی شدن این دو باشگاه ارائه کردند و تبادل نظری میان حاضران با ایشان صورت گرفت. نهایتا مقرر شد که هر دو هیئت مدیره صورت‌های مالی خود را در اسرع وقت امضا کنند و در اختیار سازمان خصوصی سازی بگذارند تا در روند خصوصی سازی این دو باشگاه وقفه‌ای ایجاد نشود و در آینده‌ای نزدیک طبق قانون مجلس کار پیش برود و دو باشگاه خصوصی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *