جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۵
پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر

نخبگان بسیجی مدالهای المپیادی خود را به رهبرانقلاب تقدیم کردند

يکشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 435244
رهبر انقلاب اسلامی با تشکر و قدردانی از جوانان مدال‌آور ، بیان داشتند: استعداد و پیشرفتهای علمی فرزندان انقلاب به قدرت و اقتدار درونی کشور می‌افزاید.
نخبگان بسیجی مدالهای المپیادی خود را به رهبرانقلاب تقدیم کردند
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب، جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدالهای خود را تقدیم ایشان کردند.

در این دیدار که پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای برگزار شد، مدال‌آوران المپیادهای علمی، ۲۲ مدال کشوری و جهانی خود را در رشته‌های ریاضی، فیزیک و کامپیوتر به رهبر انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار کوتاه با تشکر و قدردانی از جوانان مدال‌آور، کسب رتبه های برتر علمی را نشانه استعداد و پیشرفتهای علمی فرزندان انقلاب خواندند و گفتند: این نشانه‌ها و پیشرفتها همان چیزی است که به قدرت و اقتدار درونی کشور می‌افزاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امید جوانان کشور
با این نخبگان متعهد برنامه ریزی کنن برای جهاد علمی، و رفع نیازهای تکنولوژیک کشور
کاش ساز و کاری هم برای شناسایی نوابغ در علوم انسانی طراحی بشه
فعلا که آموزش را هم در این مملکت شخم زده اند.
پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و قبل از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و قبل از اقامه نماز صبح روز بعد و ...