شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کلاپر: با توافق هم رفتار ایران تغییر نمی کند

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 435541
مدیر اطلاعات ملی آمریکا می‌گوید توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۱+۵ به تغییر رفتار ایران در زمینه‌های غیرهسته‌ای منجر نخواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «جیمز کلاپر»، مدیر اطلاعات ملی آمریکا در نشست امنیتی آسپن گفته توافق هسته‌ای رفتار ایران را تغییر نخواهد داد.

به گزارش پولیتیکو او گفت: «هیچ شکی درباره رفتار ایران و کارهایی که آنها در منطقه انجام می‌دهند، ندارم؛ درباره ترویج تروریسم توسط آنها، حمایت آنها از گروه‌هایی مانند حزب‌الله. و این توافق به خودی خود و به تنهایی رفتار آنها را تغییر نخواهد داد.»

مدیر اطلاعات ملی آمریکا در این نشست که روز جمعه برگزار شده در ادامه تصریح کرد: «اینکه آیا بتوانیم این توافق را زیربنا قرار دهیم و نگاهی به آینده داشته باشیم، چیزی است که هنوز نمی‌دانم.»

پایگاه خبری پولیتیکو، این اظهارات کلاپر را در اثنای گزارشی پوشش داده که مدعی است باراک اوباما، رئیس‌جمهوری ایران چشم به گامهای دیپلماتیک بعدی با ایران دارد.

این گزارش مدعی است رئیس‌جمهوری آمریکا می‌تواند از روابط گرم‌تر با ایران به عنوان اهرمی برای حل و فصل مسائل سوریه، داعش و یمن استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *