جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آمار جالب میزان تماس حجاج ایرانی

حجاج ایرانی ۳.۵ برابر حاجیان کشورهای دیگر تماس گرفتند
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 389048
شرکت ارتباطات زیر ساخت ده میلیون و ۷۰۰ هزار دقیقه ارتباطات حجاج ایرانی را با بستگانشان در ایران برقرار کرد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، حسین معدنی پور با اعلام این مطلب افزود: از این میزان ۸ میلیون ۳۰۰ هزار دقیقه ترافیک صادره و دو میلیون و ۴۰۰ هزار دقیقه ترافیک وارده از عربستان به کشورمان است.

وی گفت: ترافیک حج سال ۱۳۹۳ از ۱۰ شهریورماه سال جاری با اعزام زائران عزیز به کشور عربستان آغاز شد و از ۱۰ هزار دقیقه ترافیک صادره و ۱۰ هزار دقیقه ترافیک وارده در روزهای ابتدایی به ۳۲۰ هزار دقیقه ترافیک صادره و ۷۰ هزار دقیقه ترافیک وارده در شلوغ‌ترین روز که ۱۵ مهرماه بین دو عید قربان و غدیر بود، رسید و به طور متوسط زمان مکالمات (ACT) رد و بدل شده با آن کشور نیز در حدود ۲ دقیقه بوده است.

او افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت برای ارتباطات رومینگ، علاوه بر امکانات سیگنالینگی کمپانی الجوال، از امکانات سیگنالینگی سه ترانزیت کننده سیگنالینگی بزرگ شامل کشورهای بلژیک ، آلمان و امارات برای انتقال ترافیک رومینگ زائران ایرانی استفاده کرد.

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه و مهندسی عملیات سوییچ شرکت ارتباطات زیرساخت توضیح داد: همچنین برای تسهیل ارتباط زائران و ارتباط با کشور عربستان در این ایام، علاوه بر مسیرهای مستقیم‌، تعداد ۱۱ کمپانی ترانزیت کننده معتبر به مجموعه ظرفیت‌های حمل ترافیک عربستان اضافه شد.

وی تصریح کرد: بیشترین ترافیک عربستان درسال ۱۳۹۳ از شبکه همراه اول بوده که درحدود ۵۰ درصد کل ترافیک را تشکیل می‌دهد و سپس ایرانسل و شرکت‌های مخابراتی استانی بیشترین میزان ترافیک با آن کشور را به خود اختصاص داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *