سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۴

حرکت کارناوال پیروزی مقاومت غزه در تهران

چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 377249
به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، امروز ساعت ۱۸ کارناوال موتوری و جشن پیروزی در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، امروز ساعت ۱۸ کارناوال موتوری و جشن پیروزی در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، پس از ۵۰ روز ایستادگی بی‌نظیر مردم غزه و نبرد دلاورانه گروه‌های مقاومت با صهیونیست‌ها، مذاکره‌کنندگان فلسطینی و رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه بر سر آتش‌بسی نامحدود به توافق رسیدند.

بر اساس گزارش‌ها، این آتش بس که شامل بازگشایی تمامی گذرگاه‌های نوار غزه و اجازه ورود محموله‌های پزشکی، مواد غذایی و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی زیرساخت‌ها، شبکه‌های آب، برق و تلفن غزه نیز افزایش محدوده ماهیگیری تا شعاع ۱۲ مایلی است.

به همین مناسبت گروهی از فعالان جهان اسلام و دوستداران مقاومت، در اقدامی خودجوش بعد از ظهر امروز چهارشنبه، ساعت ۱۸ در چهارراه ولیعصر اقدام به پخش شیرینی به مناسبت پیروزی مقاومت در غزه خواهند کرد و سپس کارناوال موتوری و ماشینی از همان مکان به سمت میدان فلسطین حرکت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به خاطر کشته شدن بیش از 2000 نفر شادی می کنید؟؟
Iran, Islamic Republic of
همیشه حفظ جریان از حفظ نفرات مهم تر بوده و هست و خواهد بود
همانطور که امروزه ما هفته دفاع مقدس را به نشانه پیروزی نگاه می کنیم
به خاطر پیروزی و نصرت، بعد از تحمل این همه سختی، شادی می کنیم.
Iran, Islamic Republic of
اسلام پیروز است