پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵
پرویز سروری با اشاره به رزمایش ثارالله:

نمایش قدرت دفاعی ایران درقالب‌رزمایش لازم است/ امیدوارم شاهد برگزاری مانورموشکی بزرگ باشیم

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 442246
عضو شورای شهر تهران با اشاره به توان دفاعی کشورمان ابراز امیدواری کرد رزمایش ثارالله بتواند جواب دندان شکنی به دشمنان بدهد.
نمایش قدرت دفاعی ایران درقالب‌رزمایش لازم است/ امیدوارم شاهد برگزاری مانورموشکی بزرگ باشیم
گروه سیاست جهان نيوز - پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در خصوص شروع رزمایش اقتدارثارالله و پیامدهایی که برای دشمنان منطقه و فرامنطقه ای خواهد داشت اظهار داشت: برگزاری رزمایش اقتدارثارالله در این برهه از زمان بسیار برای جمهوری اسلامی مهم و به موقع بوده است. نظام جمهوری اسلامی، نظام مردم سالار و مهمترین فاکتور ملی کشور ناشی از مشارکت و حضور آگاهانه مردم در تمامی صحنه ها است.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در ادامه افزود: امروز که شاهد اقدامات برخی از قدرت های زورگو و گروه های تروریستی در منطقه هستیم و همچنین کشورهای منطقه در آتش ظلم و زور گروه های تروریستی و کشورهای زورگو در حال افزایش است و دولت آمریکا روز به روز تهدیدات نظامی خود را علیه جمهوری اسلامی در رسانه ها اعلام می کند، لازم بود که رزمایش ثارالله برای نشان دادن قدرت نظامی و دفاعی ایران به معرض نمایش گذاشته شود.

وی با بیان این که برگزاری چنین رزمایش هایی موجب نشان دادن توان نظامی، دفاعی و مردمی جمهوری اسلامی به تمامی دشمنان منطقه و فرامنطقه خواهد شد خاطرنشان کرد: بنده امیدوار هستم که این مانور بتواند جواب دندان شکنی به اظهارات برخی از مسئولین دولت های زورگو بدهد.

سروری در ادامه تصریح داشت:علاوه بر برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله امیدوارم که شاهد برگزاری یک مانور موشکی بزرگ از سوی جمهوری اسلامی ایران باشیم که دشمنان ما بدانند که مولفه های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی بسیار فراتر از حد تصورات آنان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری چنین رزمایش هایی به امنیت کشور اضافه خواهد کرد، گفت: برگزاری چنین رزمایش هایی می تواند امنیت کشور را مضاعف کند و نا امیدی را در افکار و عقائد دشمنان منطقه و فرامنطقه ای به همراه داشته باشد. به طور کلی آمادگی دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ناشی از حضور بسیجیان و مردم در تمامی صحنه ها است.
مرجع : بسیج پرس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این حرف ها را مجلس محترم باید بزنه که قصد نداره از تعطیلات خوش تابستانی بیرون بیاد شورا شهر تهران فقط می تونه احسنت بگه و تشویق کنه
کاظم زاده
سروری برو مجلس
سروری برو مجلس
سروری برو مجلس
دل همه ملت و هرچی ایرانی با شرفه لک زده برای تصویر شلیک اون موشک هایی که حتی دیدن عکسشون هم برای زهره ترک کردن دشمن کافیه
فقط موشک بالستیک با برد بیش از 300.والسلام
برد بیشتر از 3000. یعنی 10000 و تا کرة ماه