جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۶
۱۲

فیلم مداحی مرحوم مرتضی پاشایی

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 392440
به گزارش جهان به نقل از مجله مهر، پدر مرتضی پاشایی یکی از مداحان با سابقه غرب تهران است. مرتضی هم در هئیت مکتب العباس مداحی کرده است که فیلم آن را در ادامه مشاهده می کنید.
فیلم مداحی مرحوم مرتضی پاشایی


دانلود:
http://qmery_com-pars.tehran.temcdn.ir/bc366d44-720d-11e4-9cbe-2c44fd7f1164-320x180.mp4
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدتی است فیلمها دانلود و پخش نمیشه نمیدونم چرا
رقیه مرادی
این سیستم جدید پخش شبیه یوتیوب هست. باید شما فلش داشته باشه سیستمت. بعد هم بذاری پلیرش دانلود پشه بعد میشه قابل پخش.
من لینکش رو تونستم دانلود کنم
صفر سوخته سرائی اصل
United States
برای منا که دانلود می شه
مرورگر سیستم رو عوض کن
صادق
Iran, Islamic Republic of
این شعر هم که مال یکی از آهنگ‌های شادمهر عقیلی است! مرحوم پاشایی یک پاپ خوان بودند. با این فیلم‌ها نمی‌توانید او را مداح کنید! مگر اینکه مداحی پاپ را بپذیرید.
Iran, Islamic Republic of
این چه عزاداریه؛ معمولا این مجالس رو نقد می کنید.
حالا به خاطر به نام زدن یه خواننده این مجلس خوب شد و به عنوان مجلس امام حسین تبلیغش رو می کنین؟!!!!!!
محمودیان
بنده خدا داره در مورد حضرت زهرا میخونه. به نام زدن کدومه. ضده انقلابه که دوست داره مرتضی پاشایی عزیز رو به نام خودش بزنه.
خانواده آقا مرتضی همه مداح هستند حالا نظر شما چیه؟؟؟
یه مقدار بیشتر نظراتت رو مطرح کن تا بفهمیم حداقل با خودت چند چندی
رقیه مرادی
بهتره به جای اینکه بگی این چه عزاداریه و به نیت افراد توهین کنی به تفکر خودت بگی این چه تفکریه ککه داری؟ نشستی تو نت جیره مواجب می گیری که بیای اینطوری پشت سر یه مداح اهل بیت و سایت جهان نیوز که داره از این حرکت یه شخصی که خواننده بوده و ارزش ها براش اهمیت داشته ایراد بگیری و مسخره کنی؟ بابا شماها دیگهع از چه قماشی هستین خداییش اگر مخالفت نکنید قول میدم کسی بهتون نگه مغز ندارید و نمی تونید تجزیه تحلیل کنید.این چه عادتیه که هرکی با شما مخالفه توهین می کنید بهش؟؟؟خجالت بکشین
مجید مجد
United States
دوست عزیز :
الف :عزاداری برای سید و سالار شهیدان از هر کسی باشد تا وقتی که خدای ناکرده خلاف رفتار و شئونات اسلامی در ان دیده نشده باشد موردی برای ادامه کارش وجود ندارد حالا مرتضی پاشایی باشد یا مهران غفوریان و یا هر کس دیگری باشد ایرادی ندارد.
ب : مالخود کردن هنرمندان داخلی توسط عناصر و رسانه های دیداری و شنیداری بیگانه و به این بهانه به ارزش های این مردم حمله کردن وهل من مبارز هنری !!!طلبیدن از جمله سیاست هایی است که دشمنان این مرز و بوم بدنبال ان هستند و بر ماست که از هنرمندان خود دفاع کنیم زنده یاد پاشایی که جای خود را دارد و در ماههای مبارک رمضان و دیگر ایام صدای او بود که ما را در جو برنامه های مذهبی صدا و سیما قرار می داد .
ج : برخی از هیئت ها و مراسم عزاداری های ما ایرادات شکلی دارند نه محتوایی و بالعکس که با با تذکر و ارشادات مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان که امسال نمونه هایی از ان را دیدیم و رفتارهای بجای برخی از مداحان را نیز که لبیک بجایی هم به این تذکرات دادند را شاهد بودیم نشان داد که این امور باید از مجرای خود پیگیری و رفع و رجوع گردد .
د : در جایی که همه شبکه های خبری بیگانه و مستمرا جوانان ومردم را برای ان زنده یاد و برای اهداف سیاسی خود بیرون می کشانند ایا دفاع از کسی که هم پرش و هم خودش مداح هستند و سوگمندانه در این برهه زمانی نماد واماج استفاده های سوء دشمنان قرار گرفته اند واجب نیست ؟ البته باید اضافه کنم در امریکا نیز هیئت های مذهبی داریم و شرکت می کنیم ایا اینکار ما بدلیل بودن در امریکا تبلیغ امریکاست و مورد قبول نیست ؟
مجید مجد دانشجوی دکترای اقتصاد از دانشگاه برکلی کالیفرنیا
منتظر
مرحوم پاشایی که داره خوب میخونه ولی دوست ما هم که انتقاد کرده به نظر من بیشتر منظورش رو تکرار ذکر امام حسین علیه السلام هست ...
پوریا
امام حسین برای برای ما عزیزه عجیب.مرتضی پاشایی هم برامون خیلی عزیز و دوست داشتنی.خدا شاهده هنوز که هنوزه برای رفتنش اشک میریزم...
سامان
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزتش
France
مرحوم پاشایی برایمان عزیزه چون تربیت یافته در دامان خانواده ای هیئتی و عاشق حسینی بوده است. خیلی خوشحال شدم امروز این کلیپ را دیدم.