جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۸

معلم‌کشی با ضربات چاقو

يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 392648
معلم بروجردی بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسید.
به گزارش جهان به نقل ازایسنا، دبیر فیزیک دبیرستان حافظی بروجرد، بر اثر اصابت ضربات چاقوی یکی از دانش‌آموزان جان باخت.

حدود ساعت ۱۱ صبح روز شنبه یکم آذرماه مرحوم «محسن خشخاشی» دبیر فیزیک دبیرستان حافظی بروجرد واقع در خیابان ۴۵ متری بسیج، بر اثر اصابت ضربات چاقوی یکی از دانش‌آموزان پایه اول این دبیرستان به شاهرگ گردنش، به بیمارستان شهید چمران بروجرد منتقل شد. به دنبال وخیم‌شدن حال وی بر اثر خون‌ریزی زیاد، به بخش ccu بیمارستان منتقل شد و جراحی لازم روی وی صورت پذیرفت، اما متاسفانه حدود ساعت ۲۰ دیشب فوت کرد.

دانش‌آموز ضارب نیز متواری شد و خانواده‌ وی مدعی هستند که وی دارای مشکلات روحی و روانی است اما این ادعا هنوز تأیید نشده است.

پلیس بروجرد و استان چند گروه ویژه را مأمور پیداکردن دانش‌آموز متهم به قتل که ۱۵ سال دارد کرده و شماری از دانش‌آموزان حاضر در کلاس که شاهد این حادثه بوده‌اند را نیز احضار کرده است.

قربانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان با تایید این خبر گفت: متاسفانه این اتفاق ناگوار رخ داده و دلیل آن هم فعلا مشخص نیست.

وی با بیان اینکه فعلا این دانش‎آموز دستگیر نشده، یادآور شد: درگذشت این مرحوم را به جامعه فرهنگیان استان تسلیت می‎گویم.

به گزارش ایسنا، مرحوم خشخاشی متأهل و دارای یک پسر ۱۰ ساله و یک دختر سه ساله است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تگزاس آمریکا یادم اومد
درگذشت این عزیز فرهنگی را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنم
حامد
Iran, Islamic Republic of
اصلا نميدونم جي بگم............
همه اینها به آن لقمه حلال یا حرام بودن بستگی دارد.
Iran, Islamic Republic of
همه اینها به شرایط و فشار روانی و عدم مهارت زندگی بستگی دارد
محمد
با عرض تسليت به جامعه معلمان ،اين يك گوشه از مظلوميت معلمان است كه در كلاس با كودكان ونوجواناني كار مي كنند كه جامعه وخانواده وماهواره و... آنها را دور از ادب وگستاخ بار آورده وملت انتظار دارند معلم در كلاس جور تمام دستگاههاي عريض وطويل قضايي وفرهنگي را به دوش بكشد واز نظر مالي نيز در حد يك كارگر صفر وبدون تخصص باشد آقايان مسوول !اگر توان داريد يك روز تا ظهر به جاي من كلاس برويد وبعد از آن احساس سرخوردگي نكنيد .ديوار آموزش وپرورش كج است و با اين وصف هيچ اراده اي براي درست كردن آن وجود ندارد.
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه
Iran, Islamic Republic of
چرا صدا و سیما این اخبار را منتشر نمی کنه که دو روز دیگه بی بی سی شروع نکنه از این موضوع سوء استفاده بشه یا اینکه سه سال دیگه وقت اعدام این پسر بچه ی 15 ساله