پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

صعود بارسلونا به فینال حذفی

پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب: 410917
بارسلونا با برتری برابر ویارئال مقتدرانه به فینال جام حذفی اسپانیا راه یافت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری موسوم به جام حذفی اسپانیا دو تیم بارسلونا و ویارئال برابر هم به میدان رفتند که این دیدار نتیجه مشابه دیدار رفت داشت و کاتالانها موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست دهند تا با برتری ۶ بر ۲ در مجموع دو دیدار با شایستگی راهی دیدار پایانی شوند.

در این دیدار بارسا خیلی زود به گل رسید . همکاری مسی و نیمار در دقیقه ۳ باعث شد تا بازیکن برزیلی اولین گل بازی را به ثمر برساند. این گل باعث شد خیال بارسا از صعود به مرحله نهایی تا حد زیادی راحت شود. ویارئال می توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه چریشف در دقیقه ۷، از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

در ادامه این زیر دریایی های زرد بودند که توانستند بازی را به تساوی بکشانند. جاناتان دوس سانتوس در دقیقه ۳۹ توانست بازی را به تساوی بکشاند. یک اتفاق بد برای بارسا در این نیمه مصدومیت شدید سرخیو بوسکتس بود که زمین بازی را ترک کرد. تصاویر تلویزیونی نشان داد مصدومیت این بازیکن جدی بوده است و بوسکتس به احتمال زیاد چند بازی تیمش را در لیگا از دست خواهد داد. در دقیقه ۶۵ مسابقه توماس پینا که در نیمه اول با خطای شدید خود سرجیو بوسکتس را به خارج از زمین فرستاده بود با کارت قرمز مستقیم جریمه شد.

پس از ۱۰ نفره شدن ویارئال بارسا ابتکار عمل را در دست گرفت وتوانست ۲ بار دیگر به گل برسد. پاس در عمق اویر ماسکرانو با فرار سوارز آماده همراه شد تا این مهاجم اروگوئه ای با پشت سر گذاشتن آسنخو خیال هواداران بارسا را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها راحت کند. این پایان کار نبود و نیمار گلزن برزیلی بارسلونا موفق شد در دقایق پایانی گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری ۳ بر یک بارسا به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *