شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۰
۵

قدیمی ترین زندانی جهان کیست؟+عکس

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 161310
قديمي‌ترين زنداني در بند جهان سي و سومين سالگرد اسارت خود را پشت سر گذاشت.
به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه اماراتي الاتحاد، باشگاه اسير فلسطيني اعلام كرد: نائل البرغوثي كه قديمي ترين اسير در بند جهان به حساب مي‌آيد امروز سي و سومين سالگرد اسارت خود را در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي پشت سر گذاشت.


وي در چهارم آوريل سال ۱۹۷۸ توسط نيروهاي رژيم اشغالگر قدس دستگير و در حال حاضر در زندان زيمون اسارت مادام العمر خود را پشت سر مي گذارد.

البرغوثي طي مدت اسارت پدر و مادر خود را از دست داد و تنها خواهرش حنان نيز از دو سال قبل تاكنون اجازه ملاقات با وي را ندارد. برادرش عمر نيز از ۲۳ سال قبل دستگير شده و هماكنون در زندان نظامي عوفر به سر مي‌برد.

البرغوثي طي نامه‌اي كه به باشگاه اسير فلسطين فرستاده بر ضرورت پايان دادن به شكاف ميان جنبش فتح در كرانه باختري و جنبش مقاومت اسلامي حماس در نوار غزه تاكيد كرد و از مسئولان فلسطيني خواست به صورت جدي براي آزادي وي و تمامي زندانيان در بند رژيم صهيونيستي تلاش كنند.
https://jahannews.com/vdcjvvevyuqemtz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvvevyuqemtz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به امید آزادی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر صهیونیستها.
Iran, Islamic Republic of
اللهم فک کل اسیر (علی الخصوص امام موسی صدر )
Iran, Islamic Republic of
مرحبا به این همه استقامت امیدوارم ریشه این صهیونیستها از روی زمین کنده شود. پس به امید آزادی قدس عزیز باز هم استقامت پیشه کنید باشد که خداوند اجر این استقامت را در آخرت به شما بدهد .
عباس اناوی
Iran, Islamic Republic of
درک پرنده از قفس هیچوقت به پرواز نمیرسه اما ... شیر بیشه که باشی باز هم جرات نمیکنن بهت نزدیک بشن . آقای برغوثی شهید زنده تویی برایم دعا کن مرد بزرگ دوست دارم منتغمت باشم .