جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تقدیرحاج‎قاسم از پدر شهید+تصاویر

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۴۲
کد مطلب: 423913
پدر سردار شهید شاطری که به همراه سه فرزندش در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته بود پس از سال‌ها تحمل بیماری ریوی امروز در تهران دار فانی را وداع گفت.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، حاج محمد شاطری پدر سردار شهید حاج حسن شاطری صبح امروز در بیمارستانی در تهران دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهید خود پیوست.

حاج محمد شاطری که خود نیز به همراه سه فرزندش در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کرده و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته بود؛ پس از سال‌ها تحمل بیماری ریوی امروز در تهران از دنیا رفت.

مراسم تشییع پیکر مرحوم شاطری از ساعت ۱۷ روز شنبه دوم خردادماه امسال از مسجد زینبیه سمنان به سمت امامزاده یحیی ابن موسی‌الکاظم(ع) برگزار خواهد شد و این پدر شهید، در حوالی مزار فرزند شهید خود به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم سومین روز درگذشت مرحوم شاطری قرار است تا از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز سوم خردادماه در حسینیه اعظم امامزاده یحیی(ع) سمنان برگزار شود.

همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت این پدر شهید از ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه هفتم خردادماه در‌‌ همان مکان خبر داد.

شهید حاج حسن شاطری که پس از جنگ ۳۳ روزه لبنان برای بازسازی جنوب این کشور عازم لبنان شده بود؛ خدمات شایانی را همچون زمان حضورش در افغانستان برای مردم لبنان انجام داد.

وی در بهمن‌ ماه سال ۱۳۹۱ در هنگام بازگشت به بیروت از مسیر دمشق به دست جنایت‌کاران رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید و پیکر پاکش در آستان مقدس امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم(ع) آرام گرفت.
در تصاویر، تقدیر حاج قاسم سلیمانی از پدر شهید شاطری دیده می شود.








نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *