پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۵
۵
دروغ جدید:

"احمدي نژاد" يهودي تبار است!

يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۰۳:۰۸
کد مطلب: 69311
"احمدي نژاد" يهودي تبار است!
به گزارش سرويس بين الملل "جهان"، روزنامه ديلي تلگراف چاپ انگليس با تكيه بر دروغ پردازي هاي جریان سبز كه پيش از انتخابات اخير ادعا مي كردند "محمود احمدي نژاد" فردي يهودي تبار است،‌ با انتشار مطلبي ويژه به مانور تبليغاتي و رسانه اي گسترده اي عليه رئيس جمهور كشورمان اقدام ورزيده است.

ديلي تلگراف در اين گزارش خود مي نويسد: علت اصلي حملات شديد كلامي "محمود احمدي نژاد" عليه يهوديان و اسرائيل مشخص شد، زيرا او يك فرد يهودي تبار است و نام خانوادگي اصلي وي "صبورچيان" است. وزارت كشور ايران اعلام كرده كه نام خانوادگي "صبورچيان"، متعلق به يهوديان ايران است!

اين روزنامه انگليسي در ادامه جنگ تبليغاتي و جنجال سازي رسانه اي خود عليه رئيس جمهور كشورمان، مي نويسد: در شناسنامه "احمدي نژاد" نوشته شده كه نام خانوادگي اش تغيير كرده است.

روزنامه ديلي تلگراف با هدف پر رنگ و لعاب كردن دروغ هاي خود به نقل از يك كارشناس ايراني يهودي تبار كه نامش را هم بيان نكرده، مي نويسد: "احمدي نژاد" نام خانوادگي خود را تغيير داد تا مشخص نشود كه اصلش يهودي است! او هميشه به شدت يهوديان و اسرائيل را مورد حمله و انتقاد قرار مي دهد تا اصول و تبار يهوديش برملا نشود!

اين روزنامه انگليسي در ادامه دروغ پردازي هاي خود به اظهارات "علي نوري زاده" چهره ضدانقلاب مقيم لندن تكيه كرده و مي نويسد: گذشته "محمود احمدي نژاد" مسائل زيادي را براي ما روشن مي سازد. او هيچگاه تغيير نام خانوادگي خود را تكذيب نكرده و علت آن را هم بيان نكرده است.

ديلي تلگراف همچنين با اثبات ادعاهاي دروغين خود به اظهارات برخي از نزديكان "احمدي نژاد" كه نامي از آنها نبرده تكيه مي كند و مي نويسد: دلايل ديني و فشارهاي اقتصادي موجب آن شد كه پدر احمدي نژاد تغيير دين بدهد و مسلمان شود! در آن زمان احمدي نژاد تنها 4 سال سن داشت.

شايان ذكر است اينگونه اظهارات و ادعاها پيش از انتخابات اخير رياست جمهوري توسط برخي حامیان موسوی و اصلاح طلبان عليه "محمود احمدي نژاد" مطرح مي شد.
https://jahannews.com/vdcjvtem.uqehvzsffu.html
jahannews.com/vdcjvtem.uqehvzsffu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انها از تنفر مردم ايران و دنيا از اسراييلها را ميدانند لذا براي خراب كردن او اين را مطرح ميكنند مانند زمان جنگ كه اعلام كردند ايران از اسراييل اسلحه خريده است تا به سبب نفرت از اسراييل مردم ااز ايران متنفر شوند. خود به خبيثي و پليدي خود اگاه هستندالبته انگليسي ها هم همين روش را دارندهم كه را بخواهند خراب كنند ميگويند انگليسي است چون ميدانند كه مردم از انگليسها متنفرند
پس لابد موسوی هم فلسطینی تبار است.
برای اینکه ماهیتش رو نشود از اسرائیل حمایت میکند
در روایت آمده که در آخر الزمان افرادی دروغ های خیلی بزرگ می گویند این هم یکی از آن دروغ هاست
آقای احمدی نژاد فرزند پاک و عزیز رسول الله (ص) است او ست که همه جا نام ایران را سربلند کرده این گفته ها را چوپان دروغگو نوری زاده میگه که بیخود میکنه
اصغر
Iran, Islamic Republic of
صبورجیان نه ، زبورجیان