جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

برژینسکی؛ شرط آمریکا برای حمله به روسیه

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 448510
مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا در یادداشتی از واشنگتن خواسته در صورت حمله روسیه به مواضع گروه‌هایی غیر از داعش در سوریه، اقدام به انجام حملات تلافی‌جویانه بکند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «زیبیگنیو برژینسکی»، مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا در یادداشتی نوشته واشنگتن باید در صورت حمله مسکو به مواضع ارتش آزاد سوریه، این کشور را به حملات تلافی‌جویانه تهدید کند.

«برژینسکی» در این یادداشت در روزنامه فایننشال‌تایمز در روز یکشنبه دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا را به داشتن «جسارت راهبردی» تشویق کرده است.

این مقام اسبق آمریکا، تصمیم مسکو برای حمله به مواضع داعش و سایر گروه‌های معارض با بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه را در بهترین حالت، نمودی از «بی‌کفایتی ارتش روسیه» و در بدترین حالت «تمایل خطرناک این کشور برای پر رنگ کردن سستی سیاسی آمریکا» تعبیر کرده است.

برژینسکی اضافه می‌کند در صورتی که مسکو هدف قرار دادن مواضع غیراز داعش را ادامه دهد، آمریکا بایستی تلافی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Norway
اره والا جناب امریکا دنیاراکه داری نابود می کنی حمله کن و کار به جنگ اتمی که رسید می فهمی که همان باقیمانده مردمت باقیمانده سیاسیونتان را خواهند کشت . شما ادم های خوش گذران تیتیش مامانی مگر اهل حمله و جنگید ؟ چند هزارنفرتان که طی چند سال می میرند به خودتان خراب می کنید وای بحال تلفات سنگین . برژینسکی احمق نیست که نفهمد . جنگ روانی راه انداخته .