چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

جزئیات بیشتر از هویت عوامل انتحاری پاریس

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 458915
روزنامه فرانسوی لوموند در خبری اعلام کرد که «سامی آمیمور» از عوامل انتحاری حملات پاریس عضو انجمن ملی تیراندازی پلیس این کشور بوده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه فرانسوی «لوموند» طی گزارشی اعلام کرد که «سامی آمیمور» از عوامل انتحاری حملات مرگبار اخیر پاریس در مرکز فرهنگی باتاکلان، طی دوره زمانی ۲۰۱۱-۲۰۱۲ در فدراسیون تیراندازی فرانسه آموزش دیده و از آنجا مدرک گرفته است.

لوموند همچنین اعلام کرده که وی دارای کارت عضویت انجمن ملی تیراندازی پلیس (ANTP) که از باشگاه‌های تیراندازی اصلی پاریس است، بوده است.

بر اساس این گزارش، آمیمور ۲۸ ساله که سابقا در پاریس راننده اتوبوس بوده است، در سال ۲۰۱۲ در خصوص یک پرونده مرتبط با تروریسم تحت تعقیب قضایی قرار گرفت اما با این وجود در سال ۲۰۱۳ عازم سوریه شده و از آن زمان تاکنون تحت تعقیب بین‌المللی قرار دارد.

وی یکی از افراد مسلحی است که جمعه شب ۱۳ نوامبر به شرکت‌کنندگان در یک کنسرت موسیقی در نزدیکی مرکز هنری «باتاکلان» حمله کرد و در جریان اقدامی انتحاری جان خود را از دست داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *