شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کشف 22 لاک پشت برکه‌ای و 3 سنجاب

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 376619
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط 22 عدد لاک پشت برکه‌ای و 3 عدد سنجاب در یک مرکز غیرمجاز خرید و فروش حیوانات در سطح شهرتهران توسط ماموران اجرایی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اسماعیل میرانزاده در این باره افزود: در هفته گذشته طی دریافت گزارش مردمی مبنی بر خرید و فروش حیوانات وحشی در مغازه‌ای در سطح شهر تهران ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از بررسی این مغازه موفق به کشف و ضبط ۲۲ عدد لاک پشت برکه‌ای و ۳ عدد سنجاب شده و این حیوانات را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل کردند.

میرانزاده با اشاره به اینکه اقدام این متخلف به استناد قوانین و مقررات و آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی، بر خلاف قوانین و مقررات بوده است، تصریح کرد: پرنده تخلف متهم تشکیل و به مراجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از مردم خواست تا شهروندان در صورت مشاهده‌ چنین مواردی با شماره تلفن‌های ۷۷۳۵۹۵۶۴ و ۷۷۳۵۵۷۸۱ الی ۴ به محیط زیست استان تهران گزارش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *