جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جاده چالوس یکطرفه شد

چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب: 415110
رییس پلیس راه استان البرز گفت: جاده کرج - چالوس به منظور روان سازی و تخلیه بار ترافیکی این مسیر از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه یکطرفه شده است.
به گزارش جهان، سرهنگ رضا اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس این محدودیت ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان ممنوع است.

وی گفت: با توجه به سنگینی بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب جاده کرج - چالوس، از رانندگان تقاضا می شود زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کرده و برای طی مسیر صبر و حوصله لازم را داشته باشند.

رییس پلیس راه استان البرز تاکید کرد: تردد وسیله نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده کرج -چالوس فردا پنج شنبه ۱۳ فروردین ماه نیز از ساعت ۱۲ ظهر ممنوع است و این جاده یک طرفه می شود.

سرهنگ اکبری افزود: از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه (۱۳ فروردین) تردد خودروها از مرزن آباد (دزد بن) به سمت کرج یکطرفه می شود.

وی اضافه کرد: این محدودیت ها تا ساعت سه بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی اظهارکرد: چنانچه بار ترافیکی در مسیر یاد شده در ساعات تعیین شده کم نشود، ساعت محدودیت افزایش خواهد یافت.

اکبری با بیان این که در این مدت تردد انوع تریلر و کامیون در جاده کرج - چالوس ممنوع است، یادآور شد: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان طرح نوروزی در مسیر کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد ضمن شکیبایی و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

اکبری اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف، رانندگان زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی به همراه داشته باشند .

وی در خصوص بار ترافیکی برگشت مسافران در راه های مواصلاتی استان البرز پیش بینی کرد که با توجه به محدودیت ترافیکی اعمال شده، بار ترافیکی سنگینی در این مسیر داشته باشیم که می طلبد رانندگان صبر و حوصله داشته باشند.

وی با اشاره وقوع بارش های پراکنده در راه های استان البرز بویژه مسیرهای کوهستانی و جاده چالوس، از رانندگان خواست پیش از سفر از سلامت فنی خودرو خود اطمینان و وسایل گرما زا و سوخت کافی همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان البرز در پایان به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را در هنگام رانندگی مورد توجه قرار دهند.

اکبری گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به راه های این استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *