جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۲
آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه:

برخی می‌خواهند آمریکای نحسِ نجسِ از در بیرون شده را از پنجره وارد کشور کنند

سازمان ملل در برابر جنایات صهیونیست‌ها مرده است
جمعه ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب: 445216
امام جمعه موقت تهران گفت: گرچه جوانان فلسطینی به مسجد‌الاقصی رفتند و با آنها مقابله شد، اما این صهیونیست‌های جنایتکار و بی‌قانون، هیچ مرزی ندارند و به قانون و عهدنامه‌های خود پایبند نیستند.
برخی می‌خواهند آمریکای نحسِ نجسِ از در بیرون شده را از پنجره وارد کشور کنند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به تلاش برخی برای بازگرداندن آمریکا به کشور، اظهار داشت: اگر انسان یدالله شد، دیگر از قدرت اتمی و تحریم آمریکا نمی‌ترسد و انسان با انجام واجبات و مستحبات می‌تواند به رتبه یداللهی دست پیدا کند و مانند امام خمینی(ره) آمریکا را تحقیر کند، آمریکا را زیرپایش له کرده و ابهت آمریکا را بشکند.

وی ادامه داد: وای بر کسانی که بخواهند راه امام خمینی(ره) را منحرف کنند و آمریکای له شده، منفور، نحس و نجس را که امام راحل و شهدا از در بیرون کردند، از پنجره وارد کرده و آن را بزک کند.

خطیب موقت نمازجمعه تهرانبا اشاره به رحلت آیت‌الله خزعلی گفت: رحلت تأسف‌ بار و ضایعه افول ستاره درخشان در آسمان فقاهت و مقابله‌ با انحرافات، در آسمان زهد و بی‌تعلقی به دنیا حضرت آیت‌الله خزعلی را به امام زمان(عج)، حوزه‌های علمیه، متدینین، علمای جهان اسلام و علاقه‌مندان به امام زمان و نمازگزاران جمعه تسلیت می‌گویم.

آیت‌الله صدیقی ادامه داد: آیت‌الله خزعلی مرد مقاومت بود که در مقابل انحرافات سیاسی و اعتقادی سختگیری می‌کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه خاطرنشان کرد. مقام معظم رهبری بیانات سراسر نور، اقتدار، روشنگری و بصیرت افزایی را در سخنرانی‌های اخیر خود مطرح فرمودند و به نیابت از مولایشان حضرت حجت(عج) ندای هل من ناصرشان به گوش همه رسید و از همه هوشیاری، بودن در صحنه، حفظ آمادگی‌های لازم در همه جبهه‌ها را خواستند و در مورد همه جبهه‌هایی که دشمن در آن قصد توطئه و تاخت و تاز به ما دارد و توطئه‌ها و ترفندهای جدیدی را علیه انقلاب و نظام، مطرح فرمودند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران گفت: مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی یادگار امام(ره)، شجره طیبه و اکتساب‌کنندگان فتح الفتوح در دفاع هشت ساله، بیمه کنندگان امنیت کشور، انسان‌های اصیل بالنده ثابت در صحنه، دیده‌بانان قانونی، شرعی و ولایی انقلاب و مسئولان حفاظت از دستاوردهای انقلاب ولایی و فقاهتی صحبت فرمودند. این عزیزان جزو مفاخر تاریخ بشریت و برجستگی‌های انقلاب سرافراز ایران اسلامی هستند.

آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر واژه‌هایی مانند سپاه پاسداران و انقلاب اسلامی تکیه کردند و تنها سازمان، نهاد و ارگان و تشکیلاتی که وظیفه ذاتی آن که اقتضای اسم و مقتضای مرزبانی از مرزهای شرف اسلامی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. سپاه رصدکننده است و اطلاعات دقیقی باید نسبت به توطئه‌های داخلی و خارجی داشته باشند و باید چتر اطلاعاتی این نهاد آنقدر قوی باشد که همه حرکات را زیرنظر داشته باشند و کمترین حرکت علیه این نظام، انقلاب، جمهوریت، اسلامیت ودستاوردهای شهیدان را در نطفه خفه کند و این انقلاب را بیمه کند.

وی اظهار داشت: اگر کسی بگوید ما به پایان انقلاب رسیده‌ایم باید در جواب به او گفت که خودتان به پایان کار رسیده‌اید چرا که انقلاب پایان ندارد. انقلاب ما تا ظهور امام زمان(عج) در پیش است و ما هنوز انقلاب جهانی نکرده‌ایم و هنوز در آغاز انقلاب و در مسیر انقلاب جهانی هستیم. امام راحل حرکتی را آغاز کرده‌اند و ما منتظر آمدن صاحب اصلی انقلاب هستیم.

خطیب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: هیچ گاه مردم ما از حرکت و روحیه انقلابی و مقابله با دشمن و در رأس این دشمن آمریکای فریبکار و جنایتکار و آدم کش خسته نمی‌شوند.

آیت‌الله صدیقی گفت: مقام معظم رهبری، انقلاب را سیروریت الی الله معرفی کردند. جهان دائماً در حال تحول است منتهی انقلاب و تحول دو نوع است.

وی ادامه داد: انقلاب ما انقلاب اخلاقی، عرفانی و دینی و تحول بنیادین فرهنگی است. چه زمانی می‌شود گفت که ما این انقلاب و تحول را پشت سرگذاشتیم؟ تازه نیروهای جوان ما از راه می‌رسند و تازه دنیا به ما رو آورده است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با تأکید بر اینکه انقلاب ما در منطقه جبهه‌های مقاومت جدیدی را باز می‌کند، تصریح کرد: ما در اول راه هستیم و به پایان راه نرسیده‌ایم. انقلاب اعلی حرکت قهقرایی است. ملتی که به استقلال رسیده، شهید داده و در تجربه عینی قدرت‌های بزرگ را از گردونه خارج کرده، در جهان منفورشان کرده و به‌ زانو درآورده و گفته است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ «مرگ بر آمریکا» را در دنیا به فرهنگ تبدیل کرده و با قطع رابطه با آمریکا صاحب انرژی هسته‌ای، فناوری‌های صنعتی شده و در پزشکی خود را خودکفا کرده است، حالا بگوید ما باید دست ذلت به دست آمریکا بدهیم و گذشته‌ها را فراموش کنیم.

آیت‌الله صدیقی با تأکید بر اینکه امروز آمریکا بنی‌امیه زمان ماست با یادآوری جنایت‌های اسرائیل، گفت: جنایت‌های آمریکا و اسرائیل یادآور جنایت‌های حرمله و شمرهاست و در این میان مسیر امام حسین (ع) همواره هوشیارکننده بوده و نیروهای بزدل را از مسیر انقلاب کنار می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما با امام راحل و خون شهدا پیمان بسته‌اند که هوشیار باشند و بینی آمریکا را به خاک بمالند. امروز مرحله حرکت جهشی ما است نه حرکت انفعالی، ارتجاعی و عقب‌گرد ما.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به حادثه مکه خاطرنشان کرد: این رویداد تلخ نشانه بی‌کفایتی آل سعود در محافظت از زائران بیت‌الله الحرام است. متأسفانه گاهی با آتش‌سوزی، گاهی با حمله مأموران سعودی به زوار و گاهی حوادثی مانند فرو ریختن پل فاجعه عظیمی رخ می‌دهد و امت اسلام را داغدار می‌کنند و این بار نیز دربار آل سعود دست اندرکار این حادثه بود.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به درگذشت مرحوم حاتمی در حادثه مکه افزود: مرحوم حاتمی در مسائل موشکی و دفاعی جزو افراد زبده بود.

وی با اشاره به تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، تصریح کرد: گرچه جوانان فلسطینی به مسجد‌الاقصی رفتند و با آنها مقابله شد، اما این صهیونیست‌های جنایتکار و بی‌قانون، هیچ مرزی ندارند و به قانون و عهدنامه‌های خود پایبند نیستند. سازمان ملل نیز مُرده است؛ سازمانی که در مقابل جنایت رژیم سفاک بی‌قانون، مستبد و دست‌نشانده ساکت است و دم از دموکراسی می‌زند و از استبداد و این آدم‌کش‌ها حمایت می‌کند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران تصریح کرد: ما تعرض به مسجد‌الاقصی و اهانت‌های صهیونیست‌های افراطی را محکوم کرده و می‌گوییم این حرکات بر منفوریت شما می‌افزاید. این‌گونه خشونت‌ها و قداست‌شکنی‌ها عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه می‌کند و به ۲۵ سال نرسیده محو خواهند شد، انشاءالله.

آیت‌الله صدیقی خطاب به مسئولان کشور گفت: ما باید به مردم و امت خود با لطف رفتار کرده و با دشمنان با زبان تهدید برخورد کنیم نه اینکه برعکس عمل کنیم.

انتهای پیام/
R۱۰۱۴۱۳۱/P۱۰۱۱۱۱۶
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
منتظریم این همه هشدار به این برخی تمام شود و آنها یا هدایت شوند و یا بدست مردم حذف شوند
شیطونک0915
آمریکای له شده، منفور،""""""""" نحس و نجس"""""""""" را که امام راحل و شهدا از در بیرون کردند، از پنجره وارد کرده و آن را بزک کند.

درود فــــــــراوان بر ایت الله صدیقی که حق را گفتند.
افرین بر این بصیرت.
Iran, Islamic Republic of
کاش این برخی هم ازائمه جمعه یاد بگیرند تو اظهار نظر
United States
ما ادعا می کنیم امریکایی ها در رسانه ها با ما بد حرف می زنند ما که فقط فحش ناموسی توی تریبون رسمی نمی دییم اگر با دولت مردان اونها مشکل دارییم نباید جوری حرف بزنیم که به مردمانشان توهین شود
محمدرضا مرند
امریکا از بین میرود ....به امید حق ...اون وقته که اسراییل یتیم میمونه.....و....
این برخی چه کسانی هستند چرا ارتباطشان را با حکومت قطع نمیکنید
United States
آمریکا نجس ؟ مگه سگ ؟ :))
Iran, Islamic Republic of
به سگ توهین نکنید
مگر قرآن نمیخونی؟
اولئک کالانعام بل هم اضل...
Romania
خب نگذارید
ملت ایران تو دهن همچین کسانی میزنند که بخواهند امریکا را به کشور راه بدهند

این ها کی باشند که برای ایران عزیز تعیین تکلیف میکنند
ما تودهن این جماعت میزنیم
چرا این همه بدو بیراه گفتن وتند زبانی با دیگران چرا همه اش خشونت کلامی و دادار دودور کردن ؟
سرور
چون آن مودبها از 18 هزار کیلومتر آن طرف تر می خواهند برای مردم و مملکت ما تعیین تکلیف کنند و به کمتر از خواری و خاری ما راضی نخواهند شد.
در تریبون آنهم تریبون نماز جمعه این گونه صحبت کردن از سوی یک کارشناس اسلامی منطقی نیست، آمریکا ظالم است درست و ظالم سزاوار نکوهش ، اما ظلم یک مفهوم دارد و دارای مصادیق زیادی است .. .