شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

کنترل مرزهای‌شرقی توسط بالن

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 355315
فرمانده مرزبانی کشور با اعلام اینکه مرزهای شرقی کشور با استفاده از بالن به صورت آنلاین رصد می شود، گفت: خودروهای گشت مرزی به سیستم ضدگلوله مجهز شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در مراسم پایانی رزمایش اقتدار ۳ اظهار داشت: بخش آشکار رزمایش اقتدار ۳ از روز یکشنبه در منطقه عمومی قصرشیرین آغاز شد که در این رزمایش همه سناریوها با موفقیت به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: طی روز گذشته سلاح های مختلف در درگیری با دشمن فرضی مورد امتحان قرار گرفت. ضمن اینکه سلاح های جدید برخی صنایع که با کار مرزبانی متناسب بوده و کارایی لازم را داشت در این رزمایش به کار گرفته شد.

به گفته فرمانده مرزبانی تعدادی بالن نیز روز گذشته تست شد و تصاویر آنلاین منطقه را از طریق این بالن ها دریافت کردیم.

وی از رصد آنلاین مرزهای شرقی توسط بالن خبر داد و افزود می توانیم از همین جا مرزهای شرقی را از طریق بالن به صورت آنلاین کنترل و رصد کنیم.

وی با اعلام اینکه خودروهای گشت مرزبانی به سیستم ضد گلوله مجهز شده است افزود: برخی از خودروها را که برای گشت زنی در مناطق مرزی استفاده می کنیم و مورد تیراندازی قرار می گرفتند از قسمت باربند با همکاری شرکتهای سازنده ضد گلوله کردیم تا در صورت تهاجم مسلحانه از ایمنی لازم برخوردار باشند و این خودروها در مرحله پایانی رزمایش اقتدار ۳ تست می شوند.

ذوالفقاری در مورد روز پایانی رزمایش گفت: امروز همزمان با حضور فرمانده نیروی انتظامی سناریوهایی از جمله درگیری با اشرار مسلح در منطقه رزمایش برگزار می شود و در پایان نیز شاهد رژه نیروهای شرکت کننده هستیم.

به گفته وی، منطقه رزمایش از ۶ ماه قبل آماده سازی شده و آب و برق سراسری نیز در منطقه ایجاد شده است که پس از اجرای رزمایش این منطقه و تجهیزات آن می تواند مورد استفاده کاروانهای راهیان نور قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *