پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بازتاب توقف تیم‌ ملی فوتبال در رسانه ها

جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 449014
تساوی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان در خانه عمان، بازتاب‌های جالبی در رسانه‌های گروهی آسیا و جهان داشت.
 به گزارش جهان به نقل از تسنیم ، پس از تساوی یک بر یک تیم‌ملی فوتبال کشورمان در مسقط مقابل عمان، رسانه‌های گروهی منطقه و جهان تحلیل‌های متفاوتی درباره آخرین بازی تیم کی‌روش در دور رفت مرحله اول گروهی مقدماتی جام‌جهانی و جام‌ملت‌های آسیا ارائه کردند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارش بازی خود از تساوی ۲ مدعی گروه به عنوان نتیجه‌ای عادلانه نام برد و عمان را تیم برتر میدان در دقایقی از بازی دانست. این سایت، بی‌دقتی بازیکنان دو تیم را عامل شکل نگرفتن نتیجه‌ای پرگل‌تر دانست.

سایت فیفا به گزارش صرف بازی پرداخت و از مختصر درگیری به وجود آمده و اخطار منجر به محرومیت طارمی از بازی بعد نام برد.

سایت ژاپنی آساهی، تساوی در این رقابت را حاصل بازی ضعیف و به زعم نویسنده مطلب، دور از انتظار شاگردان کی‌روش دانست و ادعا کرد با وجود از دست رفتن ۲ امتیاز برای هر دو تیم، تیم‌های دیگر گروه کوچک‌ترین شانسی برای صعود از گروه ندارند.

سایت «البیان» تا حدودی جانبدارانه از برتری عمان در این بازی نوشت و در بخش‌هایی از گزارش بازی به این موضوع پرداخت که اگر سفیدپوشان در بازی‌های آینده هم به این شیوه عمل کنند، حتی در صورت صعود از این مرحله در دور بعد مقدماتی جام‌جهانی به مشکل برمی‌خورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *